kan iemand mij vertellen of dit het origineel is...

Heb je iets te vragen over je techniek? Lastige muziektheorie? Wil je je kennis met het forum delen? Post het hier!
Plaats reactie
MarcoK
Berichten: 334
Lid geworden op: 24 jul 2010, 09:10

kan iemand mij vertellen of dit het origineel is...

Bericht door MarcoK »

Ha,

Wie kan/wil mij helpen. Ik zou graag willen weten of de volgende bijlage gelijk is aan het origineel (ik kan zelf geen noten lezen :) ).

Alvast bedankt!
Bijlagen
Queen - Bohemian Rhapsody - basgitaar 2 van 2.jpg
Queen - Bohemian Rhapsody - basgitaar 2 van 2.jpg (443.65 KiB) 1629 keer bekeken
Queen - Bohemian Rhapsody - basgitaar 1 van 2.jpg
Queen - Bohemian Rhapsody - basgitaar 1 van 2.jpg (466.25 KiB) 1630 keer bekeken
басиста
Gebruikersavatar
Basles.be
Berichten: 1917
Lid geworden op: 28 mar 2008, 17:37

Bericht door Basles.be »

Dit is een bewerking voor orkest die heel dicht aanleunt bij het origineel, maar niet 100% hetzelfde. De verschillen zijn miniem.
- Privé- & Online baslessen
- Nieuwe Transcriptie (17/03/24)
- Facebook
- Nu ook op Instagram
MarcoK
Berichten: 334
Lid geworden op: 24 jul 2010, 09:10

Bericht door MarcoK »

Hey bedankt, het is de bedoeling dat ik eenmalig meedoe met een 40+ koppig blaatorkest.....
Als het verschil miniem is, dan gaat ik maar eens op zoek naar de tablatuur van het origineel :D .
басиста
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15075
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Bericht door padawatje »

MarcoK schreef:dan gaat ik maar eens op zoek naar de tablatuur van het origineel :D .
Niet nodig, je hebt een partituur :mrgreen:
Serieus, ik zou het gewoon aan de hand van het notenschrift uittzoeken, heb je ineens een goede reden om noten te leren lezen. Dat komt altijd van pas en het lijkt moeilijker dan het is :jaaaaa:
MarcoK
Berichten: 334
Lid geworden op: 24 jul 2010, 09:10

Bericht door MarcoK »

padawatje schreef:
MarcoK schreef:dan gaat ik maar eens op zoek naar de tablatuur van het origineel :D .
Niet nodig, je hebt een partituur :mrgreen:
Serieus, ik zou het gewoon aan de hand van het notenschrift uittzoeken, heb je ineens een goede reden om noten te leren lezen. Dat komt altijd van pas en het lijkt moeilijker dan het is :jaaaaa:
Daar heb je ook wel weer gelijk in :D
басиста
Plaats reactie