Onderzoek nieuwe muziektheoriemethode: enquête

Heb je iets te vragen over je techniek? Lastige muziektheorie? Wil je je kennis met het forum delen? Post het hier!
Sanne
Berichten: 26
Lid geworden op: 05 dec 2013, 13:10

Onderzoek nieuwe muziektheoriemethode: enquête

Bericht door Sanne »

Hallo allemaal,

Allereerst: ik heb het idee dat dit misschien beter in De commerciële hoek past, maar daar kan ik geen bericht maken.

Voor mijn masterstudie aan Codarts doe ik onderzoek om mijn eigen geschreven praktische muziektheoriemethode zo goed mogelijk uit te brengen. Een tijdje terug maakte ik daarvoor ook een bericht aan met de resultaten van mijn bachelorscriptie: https://www.basgitaarforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=52678" onclick="window.open(this.href);return false;
Er ontstond toen naast nieuwsgierigheid ook een beetje verwarring en frustratie, want mijn methode is nog niet verkrijgbaar. Ik zou graag al wat online zetten, maar vanwege lopende gesprekken moet ik daar nu nog mee wachten.

Een van de onderzoeken die ik ga doen is de volgende: een onderzoek naar de algemene interesse in de vormen van methodes. Tijdens mijn bachelorscriptie ontdekte ik dat niet iedereen meer (enkel) wil werken met een boek. Dit kwam ook naar voren in de discussie in mijn vorige topic. Ik wil er met deze enquête achter komen hoe groot dat deel is en wat de meest geapprecieerde alternatieven en combinaties zijn.
De enquête is kort, het duurt +/- 2 minuten om 'm in te vullen. Iedereen mag 'm invullen (ook niet-muzikanten), dus deel 'm met je hele familie! :wink:
Via deze link kun je de enquête invullen: https://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=204067" onclick="window.open(this.href);return false;

Mocht je het leuk vinden om deel te nemen aan meer onderzoeken en zo toch al een kijkje krijgen in mijn methode, dan kun je je aanmelden voor de Nieuwsbrief via info@sanneverbogt.nl. Via de Nieuwsbrief blijf je ook op de hoogte van de ontwikkelingen.

Alvast heel veel dank voor het invullen!
Plaats reactie