(GEZOCHT) CD fasttrack basgitaar 1

Heb je iets te vragen over je techniek? Lastige muziektheorie? Wil je je kennis met het forum delen? Post het hier!
sytzeb

(GEZOCHT) CD fasttrack basgitaar 1

Bericht door sytzeb » 28 nov 2014, 23:23

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en zal me dus even snel voorstellen.
Ik ben een jongen uit het noorden en 19 jaren jong. Ik speel muziek vanaf jonge leeftijd. Het begon, zoals velen, met de blokfluit. Na de blokfluit kwam de cornet die een jaar later geruild werd voor een akoestisch gitaar. Na een jaar mocht ik de overstap maken naar elektrisch gitaar. Aangezien ik niet erg goed met mijn leraar op kon schieten ben ik na 2 jaar gestopt met het volgen van lessen aan de muziekschool. Ik zocht een privéleraar (kennis) op. Deze heeft mij omgetoverd van gitarist tot bassist (maar ik speel stiekem ook nog wel gitaar :lol: ) De bas heb ik tot op heden niet verruild en ben dit ook niet van plan. Wel heb ik mijzelf nog piano aangeleerd, maar dit terzijde. Na 2 verschillende bas leraren te hebben gehad en nog een jaar de jong talentenklas aan het Prins Claus conservatorium in Groningen te hebben gevolgd, heb ik inmiddels geen les meer. Iets wat ik, als ik er weer tijd voor heb, wel graag weer zou willen doen.

Maar goed, nu heb ik wel genoeg geluld over mijzelf.

Sinds begin dit jaar geef ik les aan twee ijverige jongens die ik ken van de kerk. Een jonge van 13 geef ik les op elektrisch gitaar, hij heeft eerder les gehad en kent de basis dus al. Ook geef ik een man van rond de 26 geef ik bas les. We zijn begonnen met het leren lezen van noten en het spelen van enkele makkelijk te spelen liedjes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een boek om het noten spelen beter onder de knie te krijgen en de basis van muziektheorie te ontwikkelen. Ik heb gekozen voor het boek fasttrack. Nu zat mijn leerling eigenlijk net op op het randje tussen boek 1 en 2. Nu heb ik boek 2 gekocht en boek 1 via marktplaats voor een zeer klein prijsje weten te krijgen. Het is alleen jammer genoeg zo dat er geen cd bij het boek zit.

(Voor de mensen die geen zin hebben om het hele verhaal te lezen:)

Mijn vraag aan jullie is dan ook of iemand misschien het eerste boek van fasttrack basgitaar heeft en misschien de audiobestanden hiervan naar mij toe zou willen sturen.

Groeten Sytze

ps: complimenten voor dit forum, ik blijf maar lezen :mrgreen:

Plaats reactie