GZ: basgitaar lessen in Nijmegen

Heb je iets te vragen over je techniek? Lastige muziektheorie? Wil je je kennis met het forum delen? Post het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jelte
Berichten: 344
Lid geworden op: 22 aug 2007, 20:09

GZ: basgitaar lessen in Nijmegen

Bericht door Jelte »

In 2007/8 heb ik hier al eens rondgelopen en een Epiphone Thunderbird en Ashdown Ten gekocht.daar ben ik lekker mee bezig geweest en zelfs op de eerste meet geweest in Schijndel. Op een gegeven moment liep ik tegen de grenzen van mijn eigen kunnen aan. Helaas hielpen online lessen niet en kwam ik niet verder.

In de tussentijd heb ik de bas wel eens aangeraakt en zelfs wat met de snaren geklooit, maar erg serieus is het niet geworden. Niet dat ik grote dromen heb, maar ik wel gewoon wat fatsoenlijk kunnen spelen. Vooral rock/metal heeft mijn voorkeur.

Ik ben dan ook op zoek naar iemand m/v die mij verder wil helpen in het beheersen van een basgitaar. Liefst in Nijmegen, maar omringende gemeenten kan ook nog wel. Zelf denk ik aan één keer in de week in de avond (na 1900, dan ligt dat Hummeltje in zijn bed).

Wie kan me erbij helpen? Of wie heeft een tip voor een goede lera(a)r(es)/school?
Gebruikersavatar
Galvanized
Berichten: 907
Lid geworden op: 14 okt 2012, 14:35

Bericht door Galvanized »

Lucien Matheeuwsen uit Cuijk. Geeft ook les in Malden en dacht ook in Nijmegen. Duidelijke uitleg en zeer ervaren muzikant.
MUSIC MAN STINGRAY 5
Asat77
Berichten: 78
Lid geworden op: 26 jan 2014, 18:13

Bericht door Asat77 »

Kai Kiebrand geeft basles in basgitaar speciaalzaak Bass Matters. Die zou je ook kunnen checken.
Gebruikersavatar
klaasvaak
Berichten: 725
Lid geworden op: 14 okt 2006, 15:25

Bericht door klaasvaak »

+1 voor Kai
Bas, gitaar is niets voor jouw. Pak toch snel de 4 snaar!!!
Gebruikersavatar
Aspiradora
Berichten: 261
Lid geworden op: 16 okt 2013, 09:49

Bericht door Aspiradora »

+1, kai is een toffe kerel
Bassist bij Californicated, flea fanboy
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26191
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

Galvanized schreef:Lucien Matheeuwsen uit Cuijk. Geeft ook les in Malden en dacht ook in Nijmegen. Duidelijke uitleg en zeer ervaren muzikant.
Plus 1. Zoonlief heeft hier vroegâh op de muziekschool les gehad van hem, toffe kerel ook.
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Plaats reactie