Het "grote weggooien is zonde" topic

Zelfbouw, reparaties, afstellen en nog veel meer.
Gebruikersavatar
Rikkers6
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mar 2005, 21:41

Bericht door Rikkers6 »

Afbeelding

Zo een heb ik. De electronica en pups missen en de trekpen komt door de toets heen. Voor de rest ligt de bas uit elkaar. Oja, de bas is ook nog linkshandig.

Ruilobject in overleg. :D
Gebruikersavatar
uji-tiger
Berichten: 325
Lid geworden op: 26 dec 2005, 22:09

Bericht door uji-tiger »

hmmmm... ik zal daar wel over nadenken, alleen het elektronica en pups missen (moet ik ff goed nadenken wat pups zijn...) maar verder opzich 'oke'? En de pickups zijn er ook nog?
Gebruikersavatar
Yuomay
Berichten: 2553
Lid geworden op: 07 mei 2007, 20:03

Bericht door Yuomay »

pups = P(ick)UP ? dacht ik dan tenminste
Try something different.

Mentally Retarded Friend: Myspace; Facebook
Gebruikersavatar
Rikkers6
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mar 2005, 21:41

Bericht door Rikkers6 »

uji-tiger schreef:Moet ik ff goed nadenken wat pups zijn.
Yuomay schreef:Pups = P(ick)UP ?
Inderdaad. :D
uji-tiger schreef:En de pickups zijn er ook nog?
Nee dus. :(

De pups (pickups dus...... ) en electronica (passief) heb ik los verkocht. Voor de rest (behalve de toets natuurlijk) is alles okee en kompleet. De body is zwart, zit nog strak in de lak en is gemaakt van els.
Gebruikersavatar
Rush
Berichten: 470
Lid geworden op: 13 aug 2006, 19:35

Bericht door Rush »

Hey Olaf,

Ik heb wel belang bij het basje, heb ook de kwaal dat ik linkshandig ben :wink:
Ik weet niet wat je in gedachten hebt om te ruilen, ik heb je niet erg veel te bieden denk ik. Ik heb nog een Rocktron Midi Xchange incl. kabel en een Korg stemapparaatje liggen.

Mocht hier geen ruil voorstel uit ontstaan, dan bied ik het hier aan om te ruilen. Ruilvoorstel in overleg
Basses:
Sandberg California JM4
Gebruikersavatar
AvU
Berichten: 142
Lid geworden op: 22 okt 2006, 15:07

Bericht door AvU »

uji-tiger schreef:Wat ik nog nodig zal hebben over een paar weekjes voor mn studie... zijn elementen of gewoon een gehele (bas)gitaar.... natuurlijk cheap cheap merk/producten.
Hallo,
ik zag dat je nog een chrome pick cover had en ik heb nog een oude ibanez single coi van een musican. Redelijke kwaliteit. Ruilen?

grt. Arjan
Gebruikersavatar
uji-tiger
Berichten: 325
Lid geworden op: 26 dec 2005, 22:09

Bericht door uji-tiger »

ff weer een update-tje... Ik hoef achteraf toch geen elementen/(basgitaar)... omdat de opdracht toch stiekem anders is dan ik dacht....
Gebruikersavatar
joren1990
Berichten: 334
Lid geworden op: 20 feb 2008, 17:15

Bericht door joren1990 »

zijn er nog mensen die een neck pup cover nodig hebben voor jazz? stel maar voor wat je in de ruil wilt geven, pups zijn ook wel welkom. (jazz pup)
Warwick Streamer STD Fretless '01
Gebruikersavatar
Bazz Lightyear
Berichten: 5354
Lid geworden op: 27 okt 2007, 17:44

Bericht door Bazz Lightyear »

Sorry Ruis

A. het is niet bas-gerelateerd
B. het is jouw keyboard

Ik heb het Keyboard liggen wat Ruis ooit gratis aanbood. Ik snap denk ik waarom hij hem niet meer hoefde. Hij heeft geen prettige geluiden, en hij kan alleen maar heel erg hard..

Dus? iemand geinteresseerd?
Everyones a pilot in the night sky
Moonlight that cures loneliness
Todays meal is Nissin Cup Noodle Cup Noodle Cup Noodle
Gebruikersavatar
WouterN
Berichten: 1959
Lid geworden op: 13 jun 2005, 10:43

Bericht door WouterN »

Ik heb ooit ns een keer de verkeerde snaren meegekregen (light ipv medium, waar ik om had gevraagd) en omdat de winkel in Duitsland ligt ben ik er nooit mee terug gegaan.

Dus, heeft iemand interesse om een 5snaar set Elixir snaren light te ruilen? Tegen de medium-variant is ideaal natuurlijk, maar als iemand andere ruilideeen heeft, let me know! :D
Paper Motion
Pian0maN schreef:Ik zat te twijfelen of ik voor of tegen zou zijn, maar WouterN heeft me toch wel overtuigd :wink: ...
Gebruikersavatar
joren1990
Berichten: 334
Lid geworden op: 20 feb 2008, 17:15

Bericht door joren1990 »

hoort dit topic eigenlijk wel bij doe het zelf?
Warwick Streamer STD Fretless '01
Gebruikersavatar
Joost van Laake
Berichten: 2799
Lid geworden op: 10 apr 2006, 13:33

Bericht door Joost van Laake »

heb 3 chromen knoppies over als ik weer standaard jazz knoppen op mijn farida heb zitten...anyone?
Main tools: Peterbuilt CS-P & T-Sonic | Lakland Skyline DJ04 | EICH TH 900 | EICH 612XL | SansAmp Paradriver DI |
Feestboek
Orkestje: All For Nothing
Gebruikersavatar
Rush
Berichten: 470
Lid geworden op: 13 aug 2006, 19:35

Bericht door Rush »

Heb de body, de tuners en de brug van een Ibanez TRB-1 liggen. (die ik van Olaf heb gekocht, zie deze thread). Ik ga het zelf niet meer gebruiken, dus misschien kan ik er iemand blij mee maken.
Kom maar met een ruilvoorstel.
Basses:
Sandberg California JM4
Gebruikersavatar
Rikkers6
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mar 2005, 21:41

Bericht door Rikkers6 »

Ik zag het al te koop staan. :D
Gebruikersavatar
RUIS
uitgesmurft
Berichten: 22172
Lid geworden op: 26 mar 2005, 15:39

Bericht door RUIS »

Bazz Lightyear schreef:Sorry Ruis

A. het is niet bas-gerelateerd
B. het is jouw keyboard

Ik heb het Keyboard liggen wat Ruis ooit gratis aanbood. Ik snap denk ik waarom hij hem niet meer hoefde. Hij heeft geen prettige geluiden, en hij kan alleen maar heel erg hard..

Dus? iemand geinteresseerd?
Geeft niet hoor. Ik denk dat er ooit een voetpedaal bij gezeten heeft waarmee het volume te regelen is (vandaar die DIN-aansluiting). Zet 'm anders gewoon weer te geef in Aangeboden/Gezocht, er waren meer gegadigden..
Plaats reactie