Elementen

Zelfbouw, reparaties, afstellen en nog veel meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jonas_
Berichten: 535
Lid geworden op: 13 okt 2009, 12:35

Elementen

Bericht door Jonas_ »

Ik heb even een dringende vraag. Ik heb Seymour Duncan Bassline elementen gekocht voor mijn J bas maar nu heb ik de oude, orginele, eruit gehaald en daar zit onder aan de elementen een ijzer latje met daaronder een halve cm schuim. Die zitten dus niet onder mijn nieuwe elementen. Het gevolg is dus dat ze veel te diep in de body liggen. Moet ik nu ook op een manier zo'n metalen ding eronder zetten en een laagje schuim aanbrengen of is alleen een laag schuim nodig en wat voor materiaal moet dat dan zijn? Bedankt alvast voor het antwoord.

Jonas
Frankenstein Jazz
Frankenstein Precision
Gebruikersavatar
Grainger
Koning Herrie
Berichten: 6109
Lid geworden op: 02 nov 2007, 22:18

Bericht door Grainger »

Schuim van de een op ander plakken ;) Zachtjes lospulken dan gaat het goed.

Anders gewoon wat schuimrubber van een hoofdkussentje of zo. Eigenlijk werkt alles wat veert wel...
Rics // Fenders // Squiers // Epiphone // Ampeg SVT CL // Ampeg 410 HLF
Persoonlijk topic
Gebruikersavatar
Jonas_
Berichten: 535
Lid geworden op: 13 okt 2009, 12:35

Bericht door Jonas_ »

Nja dat is een beetje het probleem het is maar een halve cm schuim dan kom ik nog iets tekort. Maar ik heb al iets van schuim eronder zitten maar dat veert niet genoeg dat zit een beetje onstabiel. Maar is een oude muismat ofzo geen idee? er hoeft dus neit perse metaal onder de elementen gezet worden?
Frankenstein Jazz
Frankenstein Precision
Gebruikersavatar
Grainger
Koning Herrie
Berichten: 6109
Lid geworden op: 02 nov 2007, 22:18

Bericht door Grainger »

Het kan zijn dat het ijzer een schieldende functie had, zo niet, dan kan een oude muismat ook wel.

Als het puur voor ophoging is; een stukje wasknijper ;)
Rics // Fenders // Squiers // Epiphone // Ampeg SVT CL // Ampeg 410 HLF
Persoonlijk topic
Plaats reactie