Edo's knutselhoekje

Zelfbouw, reparaties, afstellen en nog veel meer.
Gebruikersavatar
RUIS
uitgesmurft
Berichten: 22189
Lid geworden op: 26 mar 2005, 15:39

Bericht door RUIS »

Dat is een stukje Rickenbackerfilosofie. Die backlog moet zelfs bij reparaties in stand gehouden worden, dat maakt het allemaal wat mystieker.
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Zouden ze dan ook maar eens per maand een fret aangeleverd krijgen bij Sandberg als je aangeeft dit soort reparaties te doen? En dat je dan de oude in moet leveren, voor je nieuwe krijgt?
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
RUIS
uitgesmurft
Berichten: 22189
Lid geworden op: 26 mar 2005, 15:39

Bericht door RUIS »

Minimaal de helft van de fret. En je kunt ze dan ook alleen in dezelfde kleur kopen.
Gebruikersavatar
Grainger
Koning Herrie
Berichten: 6109
Lid geworden op: 02 nov 2007, 22:18

Bericht door Grainger »

Nou Rieno, waarom het zo lang geduurd heeft; ik was/ben een arme student, en Rob wist dat ook. Na wat overleg kon ie ook bij Sandberg gerepareerd worden (want Sandbergdealer) en Rob had wat moeite mij de binding. En we hadden de afspraak met Sandberg dat het geen prioriteit had, en ze zouden er dan ook aan klussen op rustige momenten. Maar Sandbergbassen vonden gretig aftrek bij de liefhebbers en dus hadden ze het druk genoeg met het bouwen van hun eigen bassen, niets op tegen, eigen zaak eerst.

Komt bij dat met het faillissement van de Bassgallery heb ik Rob nog wel vaak gemaild, maar nul op rekest, website/mailadres/telefoon allemaal afgesloten en dus geen makkelijke manier van contact. Nu kwam ik er nogal vaak en het manusje van alles in de winkel (Roelof) via facebook maar gecontacteerd. Dat was ongeveer een maand geleden. De afspraak die we hadden gemaakt kwam te vervallen, want ik heb net een maand met m'n pols in het gips gezeten. Gister het gips eraf en meteen Roelof gebeld en vandaag dus bij hem thuis opgehaald.

Met de toezegging dat ik de rest maar met Rob moest regelen, prima, al zou ik geen idee hebben hoe eigenlijk. Geen idee of dat wenselijk is, het onvermogen om bij z'n faillissement mij even een belletje/mailtje toe te gooien en het vernaggelen van 2 inlays heb ik me toch wat in het verkeerde keelgat laten schieten... Even laten bezinken, en dan even verder kijken.

En foto's komen dit weekend nog wel ;)
Rics // Fenders // Squiers // Epiphone // Ampeg SVT CL // Ampeg 410 HLF
Persoonlijk topic
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Hm, vervelende situatie idd. Dat een bedrijf het op die afspraak lang laat duren vind ik dan niet raar op zich...de verdere afhandeling verdient zeker geen schoonheidsprijs :|
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Plaats reactie