DHZ - Dennizz' het zelf

Zelfbouw, reparaties, afstellen en nog veel meer.
Gebruikersavatar
Pueblo
Berichten: 1626
Lid geworden op: 17 jan 2009, 14:34

Bericht door Pueblo »

ziet er goed uit, nice fit voor het brugelement :)
:shock:
Marcus62
TAFKACBFKAQ
Berichten: 4488
Lid geworden op: 21 mar 2011, 21:58

Bericht door Marcus62 »

In jouw "ondernaam-dinges" zou eigenlijk iets over een speedboor moeten staan.... :facepalm: :lol:
Yamaha BB604 (modified)
Harley Benton PB20-SBK
Harley Benton MB-4 SB Deluxe

Harley Benton HBW20
Vox Amplug bass
Gebruikersavatar
Dennizz
DHZ-DNZ
Berichten: 8016
Lid geworden op: 19 okt 2007, 21:08

Bericht door Dennizz »

En ze is af:

Lekker vintage look met die crème-kleurige pups... Ze heeft een output... snienormaal jonguh!

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8237
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Bericht door VanderVeen »

Oei die is godverredommen mooi Dennis!
Is het een Anodized of een creme witte pg, kan het zelf niet zo goed zien. :facepalm:

En spot ik een Schaller brug? Zien er toch uit... Hoe bevalt die?
Gebruikersavatar
Dennizz
DHZ-DNZ
Berichten: 8016
Lid geworden op: 19 okt 2007, 21:08

Bericht door Dennizz »

Senks! Het was een witte (vergeelde) 3-ply die ik goud gespoten heb met een spuitbus van de Action :mrgreen:
De brug is geen Schaller maar van een Japanse jaren 70 bas (hoe kan het ook anders).
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8237
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Bericht door VanderVeen »

Dennizz schreef:Senks! Het was een witte (vergeelde) 3-ply die ik goud gespoten heb met een spuitbus van de Action :mrgreen:
De brug is geen Schaller maar van een Japanse jaren 70 bas (hoe kan het ook anders).
Euuh, die brug ziet er sjiek uit. :)
Gebruikersavatar
4snaarinstrument
Berichten: 5303
Lid geworden op: 10 aug 2010, 17:49

Bericht door 4snaarinstrument »

Zo, dat is een gave bas geworden!!!! :jaaaaa:
Fender
Gebruikersavatar
Pueblo
Berichten: 1626
Lid geworden op: 17 jan 2009, 14:34

Bericht door Pueblo »

die brug ziet er hetzelfde uit als op mijn yamaha rbx350

plaatje van het net
Afbeelding

nog een foto van mijn exemplaar gevonden
Afbeelding
:shock:
Gebruikersavatar
idm
Berichten: 4050
Lid geworden op: 18 aug 2009, 20:42

Bericht door idm »

Ik heb binnenkort de WWBB #1 weer in mijn bezit, helemaal gefixt door monneer Dennizz. Echt super tof van 'm. Ik zal eens wat samples uploaden als ik 'm kan bepotelen. De setup is ietsjes anders dan het origineel.

:worship:
https://www.davidvanegmond.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Jack schreef:Ha daar is onze P bas basher weer,,, :lol:


idm luisterdraadje

Bas: Sandberg California JM4 Blackburst
Gear: Ampeg SVT-II ('91), Eden 210XST
Haico

Bericht door Haico »

Dennizz schreef:En ze is af:

Lekker vintage look met die crème-kleurige pups... Ze heeft een output... snienormaal jonguh!

Ik kan de schoonheid + de enorme output van die PUps beamen. Mijn god, wat ne beesten!! 8)
Dennizz schreef: Was nog een heul gepuzzel: de magneetjes van de splitcoil kletterden eruit. Als je ze niet op de juiste manier terugzet heb je: a) geen geluid, b) schel/zacht geluid c) wel geluid maar icm de brugpup schel/zacht geluid. Leuk joh: snaren losdraaien, pup losdraaien, magneetje draaien, pup er weer in, snaren aandraaien en testen... er zijn twee magneetjes die je elk op vier verschillende manieren kunt plaatsen. Reken de keren dat je't fout kunt doen maar uit :facepalm:

Ik had nog voorsteld om ze even aan te vallen met een lijmpistool, maar jij begon direct over "hetere vuren enzo...". :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Dennizz
DHZ-DNZ
Berichten: 8016
Lid geworden op: 19 okt 2007, 21:08

Bericht door Dennizz »

Haico schreef: Ik had nog voorsteld om ze even aan te vallen met een lijmpistool, maar jij begon direct over "hetere vuren enzo...". :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Klopt toch, het is (uiteindelijk) toch ook gelukt :wink: Ik dacht dat je 't toen had over de kapjes :oops:
Haico

Bericht door Haico »

Ik had het toen over de kapjes.
Nu lieg ik de zooi bij elkaar om jou even te kakken te zetten. :wink:

(ik kan mij wel herinneren dat er streepjes van een permanent marker op stonden die plaats/richting van de magneten aangaven)
Gebruikersavatar
Dennizz
DHZ-DNZ
Berichten: 8016
Lid geworden op: 19 okt 2007, 21:08

Bericht door Dennizz »

:finger:

Markering heb ik niet gezien. Ik heb er nu stipjes op aangebracht (goudkleurige stift was eerder bij de hand dan lijm :oops: )
Haico

Bericht door Haico »

Sjiek! 8)

Het gaat om de details he. Mocht iemand over 100 de bas vinden en slopen, danneh... tsja, dan denkt hij er vast wat van. :)
Gebruikersavatar
Dennizz
DHZ-DNZ
Berichten: 8016
Lid geworden op: 19 okt 2007, 21:08

Bericht door Dennizz »

Hahaha, ik had ook een zwarte Edding maar die zie je niet op zwarte magneetjes :lol:
Plaats reactie