DHZ - Dennizz' het zelf

Zelfbouw, reparaties, afstellen en nog veel meer.
Gebruikersavatar
Dennizz
DHZ-DNZ
Berichten: 8016
Lid geworden op: 19 okt 2007, 21:08

Bericht door Dennizz »

Thanks leute. Ja, ze staat te koop. Weg met het spul waar ik nooit op speel :mrgreen:
Zolang ze niet verkocht is, staat ze hier in de woonkamer en kan ik er nog op tokkelen. Slim he :wink:

En ik ben op dreef: ik had van de week zelfs de Thorsound aan iemand aangeboden :shock: Op MP staat iemand die er één zoekt. Gelukkig vroeg ik een dergelijk hoge prijs dat hij van de koop afzag (fieuw, bijna mijn Thorsound verkocht, zot!)
Gebruikersavatar
Archibald
Berichten: 3431
Lid geworden op: 14 okt 2008, 16:00

Bericht door Archibald »

Thorsound bijna verkocht? :shock:
die moet je net houden! Verkoop die Vantage maar, zo'n lelijk onding

wel knap die Egmond, hoe klinkt ze?
Gebruikersavatar
Dennizz
DHZ-DNZ
Berichten: 8016
Lid geworden op: 19 okt 2007, 21:08

Bericht door Dennizz »

Nope, Vantage gaat niet weg. Klinkt en speelt te gek. Gisteren nog heerlijk op gespeeld met de repetitie.

De Egmonds klinken zoals ze eruit zien: jaren 60 woemp. Laag en zompig.
Gebruikersavatar
Archibald
Berichten: 3431
Lid geworden op: 14 okt 2008, 16:00

Bericht door Archibald »

inderdaad, ik verbaas me er soms ook nog van hoe goed die dingen wel niet zijn :)
succes met de verkoop allesinds!
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 22944
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

Len schreef:Haha en hij staat alweer te koop? :D Zo'n brug zou ik wel graag willen hebben voor m'n beatlebasje, superhandig!
Sommige bassen moet je heel laten, sloper. :P
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Gebruikersavatar
Dennizz
DHZ-DNZ
Berichten: 8016
Lid geworden op: 19 okt 2007, 21:08

Bericht door Dennizz »

Mijn twee Italia basjes. Ik heb er snel een eenvoudig aan gesleuteld. Wie ziet wat er gedaan is? :lol:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Archibald
Berichten: 3431
Lid geworden op: 14 okt 2008, 16:00

Bericht door Archibald »

slagplaatje/controlplates verwisseld?
Gebruikersavatar
Dennizz
DHZ-DNZ
Berichten: 8016
Lid geworden op: 19 okt 2007, 21:08

Bericht door Dennizz »

Jaaa! En op de glitterbas heb ik de zwarte pupringen vervangen door crème-kleurige en heb ik een tail piece gemonteerd. Ziet er stukken beter uit zo, niewaar?
Gebruikersavatar
Dennizz
DHZ-DNZ
Berichten: 8016
Lid geworden op: 19 okt 2007, 21:08

Bericht door Dennizz »

Sef heeft zijn Explorer EIN-DE-LIJK terug en is enthousiast over het eindresultaat qua looks en gewicht: er is 1,5 kilo af.
Laatst gewijzigd door Dennizz op 22 mei 2013, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hagen
Berichten: 4600
Lid geworden op: 25 dec 2011, 18:40

Bericht door Hagen »

Hey Dennis, ik vind helemaal te gek hoe je ouwe hollow bodies weer reanimeert en een nieuwe look geeft! Wat ik mis is die rode ibanez waar je nog goed passende elementen bij zocht.( Ik snap dat je met zoveel projecten even iets parkeert.) Ook die Egmonds zijn prachtig. Misschien moeten we eens een hollow body meet doen . Kunnen we eea eens wat horen en voelen.
Gebruikersavatar
saf
Berichten: 6341
Lid geworden op: 14 okt 2005, 15:23

Bericht door saf »

Dennizz schreef:Sef heeft zijn Explorer EIN-DE-LIJK terug en is enthousiast over het eindresultaat qua looks en gewicht: er is 1,5 kilo af.

Afbeelding
Klinkt ook erg goed! beetje forse hals en lang maar tof ding
Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
Gebruikersavatar
Dennizz
DHZ-DNZ
Berichten: 8016
Lid geworden op: 19 okt 2007, 21:08

Bericht door Dennizz »

Hagen schreef:Hey Dennis, ik vind helemaal te gek hoe je ouwe hollow bodies weer reanimeert en een nieuwe look geeft! Wat ik mis is die rode ibanez waar je nog goed passende elementen bij zocht.( Ik snap dat je met zoveel projecten even iets parkeert.) Ook die Egmonds zijn prachtig. Misschien moeten we eens een hollow body meet doen . Kunnen we eea eens wat horen en voelen.
Dank! Speciaal voor jou een plaatje van de Ibanez 1915 :-) Ze heeft nieuwe (perfect passende) elementen, nieuwe elektronica, nieuwe knoppen en een nieuw slagplaatje.
Moet alleen de binding aan het achterblad nog repareren... Wordt vervolgd...

Afbeelding
Gebruikersavatar
Len
Berichten: 1953
Lid geworden op: 17 nov 2006, 13:45

Bericht door Len »

Nice! Wordt het niet eens tijd voor een familiefoto van al die projectjes? :)
And the silence that followed was louder than a cannon.
Gebruikersavatar
Dennizz
DHZ-DNZ
Berichten: 8016
Lid geworden op: 19 okt 2007, 21:08

Bericht door Dennizz »

Thanks Lennard. Veel projectjes zijn ook alweer weg, helaas. Maar met de verkoop van eerdere projectjes worden weer nieuwe projectjes of basjes gefinancieerd ;-)

Van alle projecten heb ik nog:
1) OLP MM-2
2) project #10 aka de WWBBV2
3) De geherfrette Vantage VP-710 B
4) project #14
5) Ibanez 1915
Gebruikersavatar
Hagen
Berichten: 4600
Lid geworden op: 25 dec 2011, 18:40

Bericht door Hagen »

Dank! Speciaal voor jou een plaatje van de Ibanez 1915 :-) Ze heeft nieuwe (perfect passende) elementen, nieuwe elektronica, nieuwe knoppen en een nieuw slagplaatje.
Moet alleen de binding aan het achterblad nog repareren... Wordt vervolgd...

Dennizz , dank je , :D
Ziet er echt heel mooi uit. Goed man.. als je deze weg doet voor een ander project , hou ik me aanbevolen! Misschien weet je nog dat ik in de bunker al zoiets zei. Ik ben al langer op zoek naar een longscale HB . Jij drukte me toen gelijk deze in handen. Een geleefd exemplaar past toch beter bij me dan een nieuwe en deze heeft echt de goede looks :kwijl:
Plaats reactie