Spiritus op maple hals?

Zelfbouw, reparaties, afstellen en nog veel meer.
Gebruikersavatar
Stinky
Berichten: 6728
Lid geworden op: 15 sep 2005, 19:00

Bericht door Stinky »

Jij lebbert elke week je bas onder?
mind you, ze zijn wel erg vies nu...
:wink:
Gebruikersavatar
andy
Berichten: 938
Lid geworden op: 12 feb 2005, 17:56

Bericht door andy »

speeksel is er tog om bepaalde dingen zodanig af te breken zodat het makkelijk te verteren is ? :P
breekt het dna ook je toets af ?:P
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Om even de goede termen te gebruiken...

... er zit een enzym in het speeksel, Amylase, maar is bij mensen niet zoveel. Konijnen hebben dat veel meer bijvoorbeeld. Is bedoeld voor koolhydraten af te breken, zetmeel bvb.

En dat enzym is een eiwit (as usual)... en het is geen DNA. Uit DNA krijg je een eiwit... dat wel.. maar goed... wat doet het er eigenlijk toe..?
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
Jimb
Berichten: 1021
Lid geworden op: 25 mei 2005, 15:26

Bericht door Jimb »

Dus je zou beter het speeksel van je konijn kunnen gebruiken....ahha... interesant.....here bunny...here bunny!

Ik heb geen maple hals, maar heb de laatste keer wasbenzine gebruikt om de zaak schoon te krijgen, naderhand alles in de olie gezet (als op de Rikkers website geadviseerd wordt)
Remko
Berichten: 93
Lid geworden op: 02 mar 2005, 14:24

Bericht door Remko »

RUIS schreef:Bij twijfel: neem water met een beetje ouderwetse groene zeep. Dit spul heeft een soort ingebouwde hogere vorm van intelligentie om het verschil tussen vuiligheid en de rest van de wereld te onderscheiden.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Ik lachte me rot toen ik dit las, en ik ben niet van het lacherige soort.
Thanks Ruis.
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Jimb schreef:Dus je zou beter het speeksel van je konijn kunnen gebruiken....ahha... interesant.....here bunny...here bunny!

Ik heb geen maple hals, maar heb de laatste keer wasbenzine gebruikt om de zaak schoon te krijgen, naderhand alles in de olie gezet (als op de Rikkers website geadviseerd wordt)
Met gewaxte bodies kun je dat ook doen en naderhand lichtjes opschuren voordat je nieuwe waslaag erop komt. Dat is echter een ander verhaal natuurlijk.

Nee niet je konijn, maar laat maar ff hangen. Je maple hals is geen stukje gras.
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
Rikkers6
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mar 2005, 21:41

Bericht door Rikkers6 »

Pers je konijn uit voor een schonere toets. :lol:
Gebruikersavatar
Jimb
Berichten: 1021
Lid geworden op: 25 mei 2005, 15:26

Bericht door Jimb »

plus de vacht is een goede poetsdoek
Monolith
Berichten: 1848
Lid geworden op: 06 mar 2005, 12:39

Bericht door Monolith »

En konijn is goed te eten!
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26340
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

...en met de Kerst in het vooruitzicht....... :wink:
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Monolith
Berichten: 1848
Lid geworden op: 06 mar 2005, 12:39

Bericht door Monolith »

Hoog tijd dat de geijkte muziekzaken dus konijn gaan verkopen!
Gebruikersavatar
antilogicbass
Berichten: 199
Lid geworden op: 10 dec 2003, 18:01

Bericht door antilogicbass »

weer eve ontopic, ik heb mijn hals helemaal opgeschuurd en toen met was ingewreven, dit werk heel goed en speelt fijn, de toets heb ik met donkere was gedaan, het duurt wel een week ofzo voor de vettige laag er af was bij mij.
Insane in da brain


- Ibanez roadstar II
- Zelfbouw

- Hartke HA 3500
- Hartke VX 410
Plaats reactie