Warmoth bas

Zelfbouw, reparaties, afstellen en nog veel meer.
Wheezl
Berichten: 922
Lid geworden op: 07 okt 2003, 13:13

Bericht door Wheezl »

Well.. Op de god weet hoeveel zendingen raakt er ietswat kwijt, dus procentueel valt het wel mee. Ik ben zelf alleen ietwat van een Murphy man denk ik..

Je moet in ieders altijd zoieso verzekeren. Dat is weer lastig als iets van buiten de EU komt. Je kan niet meer een paar 100 euro van de waarde afsmokkelen met het "demo model" excuus, en vervolgens voor de volle mep verzekeren.

Ik heb zelf het incident met de ME CD's gehad, en voor werk toch zeker wel een stuk of 10 zendingen gehad die echt belachelijk laat, gethrashed, of helemaal niet aankwamen (maar dat is over een paar jaar zeker minimaal 5 pakketten per dag versturen).

Ik heb zelf laatst 2 pakketten terug naar Ritter gestuurd voor een kleine aanpassing. Allebei de pakketten krijgen een vrachtbriefnummer, ze zijn allebei afgeleverd, alleen 1 heeft de laatste scan gemist.. Kijk, als je dat dan ziet schijt je wel even degelijk in je broek.. Je denkt dat er 1 pakket van de 2 is aangekomen, en wist niet of het de bas zelf was, of de extra softcase.. In paniek FedEx gebeld, maar het duurt even voor ze weten wat er is, zeg maar 2 dagen.. Meteen Ritter gebeld, niets aan de hand, maar wederom kun je het dus zelf uitvogelen en heb je niets aan de Customer Service..

Als er iets fout gaat bij het overpakken op een vliegveld is helemaal naadje.. Als iets op het verkeerde vliegtuig zit is het zo aan de andere kant van de wereld. Kan nederlande CS een mailtje sturen naar die in Japan (want ze kunnen niet rechtstreeks bellen) of ze op zoek kunnen naar een pakketje, of dat dat toevallig ergens opduikelt.. Dat was dus met de ME CD's gebeurt.. Die zijn pas langer dan een maand later teruggevonden (gelukkig keren ze het verzekerde bedrag al na een maand uit)

Niet leuk dus..

Food for thought?
Plaats reactie