Chaos

Zelfbouw, reparaties, afstellen en nog veel meer.
Plaats reactie
Richard
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 apr 2004, 19:20

Chaos

Bericht door Richard »

Ik heb mn oude bas weer eens van zolder geplukt. Ik heb destijds een nieuwe gekocht omdat de elektronica door een ongelukje tijdens het oefenen uit elkaar lag. Ik dacht ff 1 of 2 snoertjes vastsolderen en hij doet het weer... niet dus :roll:

er ligt 1 snoertje los(2 kanten dus...) en 2 snoertjes zijn aan 1 kant los... Ik heb er totaal geen verstand van dus ben ik maar opgehouden...

Heeft iemand miss een schema hoe alles in elkaar zou moeten zitten?

Het is een passieve bas met een toon en volumeregelaar, 2 elementen en een switch waarmee je het ene dan wel de andere of allebei de elementen aan kan zetten.

tussen de switch en de elementen zit alles nog vast, na de switch is het chaos...

kan iemand mij helpen :?:

thanx, Ries
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Bericht door BassAgent »

Heb je een foto van hoe erg het is? En het zou ook helpen als je erbij zegt wat voor bas het is :wink:
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Richard
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 apr 2004, 19:20

Bericht door Richard »

Zal een foto maken, maar het is een oudje uit weet ik veel waar dus wat voor bas het is zal niemand iets zeggen :)
Monolith
Berichten: 1848
Lid geworden op: 06 mar 2005, 12:39

Re: Chaos

Bericht door Monolith »

Richard schreef:Ik heb mn oude bas weer eens van zolder geplukt. Ik heb destijds een nieuwe gekocht omdat de elektronica door een ongelukje tijdens het oefenen uit elkaar lag. Ik dacht ff 1 of 2 snoertjes vastsolderen en hij doet het weer... niet dus :roll:

er ligt 1 snoertje los(2 kanten dus...) en 2 snoertjes zijn aan 1 kant los... Ik heb er totaal geen verstand van dus ben ik maar opgehouden...

Heeft iemand miss een schema hoe alles in elkaar zou moeten zitten?

Het is een passieve bas met een toon en volumeregelaar, 2 elementen en een switch waarmee je het ene dan wel de andere of allebei de elementen aan kan zetten.

tussen de switch en de elementen zit alles nog vast, na de switch is het chaos...

kan iemand mij helpen :?:

thanx, Ries
op de website van Bartolini en EMG staan meerdere aansluitschema's.
Gebruikersavatar
ropstop
Berichten: 621
Lid geworden op: 26 jul 2004, 16:30

Bericht door ropstop »

Ja toch?
Richard
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 apr 2004, 19:20

Bericht door Richard »

thanx, daar moet iets bijstaan :)
Plaats reactie