Nieuw in Doe Het Zelf !

Zelfbouw, reparaties, afstellen en nog veel meer.
Plaats reactie
Bassie1210
Berichten: 90
Lid geworden op: 08 okt 2012, 00:37

Nieuw in Doe Het Zelf !

Bericht door Bassie1210 »

Hye Beste Doe-Het-Zelfers !

Ik ben nieuw in het gebied van doe-het-zelf, maar ik zou toch graag zelf een klein "Projectje" willen starten.
Ik wil rustig beginnen dus ik zag op Aliexpress (Chinese Site) Deze mooie bas ! Afbeelding

Nu zou ik er een preamp willen insteken van Bassmods deze: Afbeelding

Nu het ding is de preamp is gemaakt voor Jazz bass en ik zou die graag in een P-bass willen steken.
Mijn vraag is of dit eigenlijk wel mogelijk is? en hoeveel tijd het ongeveer zou nemen ?

Ik hoop dat jullie mijn vraag ongeveer snappen.


Groetjes

Bassie1210
Basses

Squier vint mod jazz bas
Cort GB75
Fender Deluxe active MEX (vintage white)
Doodad Jazz bass ( salmon pink )

Vox Humana CarbonTech JB5 Swamp ash
Sx Jazz bass
Ibanez atk200

Amp
Orange pix 50
Orange Terror Bass
Ampeg
Markbass
Gebruikersavatar
baskruit
Berichten: 1201
Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:55

Bericht door baskruit »

Hangt er vooral van af of de potmeters makkelijk los te halen zijn van de jazz control plate. Je hebt preamps waarbij ze allemaal aan elkaar op een printplaatje zitten al denk ik dat dat in dit geval mee kan vallen. Zo te zien zit de electronica in een aparte module.

Samenvattend doch zonder garanties: Ik denk dat het meevalt.
Druk op CTRL-W voor de advanced options
Gebruikersavatar
en Adriaan
Berichten: 4083
Lid geworden op: 02 jan 2004, 19:44

Bericht door en Adriaan »

baskruit schreef:Hangt er vooral van af of de potmeters makkelijk los te halen zijn van de jazz control plate. Je hebt preamps waarbij ze allemaal aan elkaar op een printplaatje zitten al denk ik dat dat in dit geval mee kan vallen. Zo te zien zit de electronica in een aparte module.

Samenvattend doch zonder garanties: Ik denk dat het meevalt.