Stijn Kenens Luthier

Dit subforum is uitsluitend bedoeld voor de commerciëlen onder ons om de leden van BGF op de hoogte te houden van nieuwe ontwikkelingen en producten.
Gebruikersavatar
stijnkenens
Berichten: 304
Lid geworden op: 17 jun 2010, 19:25

Bericht door stijnkenens »

Ach het gaat voor ons ook over de traditie, daarom de sterk vereenvoudigde figuren.
Als je het nog meer gestileerd wil, kan je ze ook omdraaien :mrgreen:



s.
If we can't fix-it, you better bin-it !!!
stijnkenens.eu
facebook
Britsie
Panta Rhei
Berichten: 3022
Lid geworden op: 27 jan 2006, 12:23

Bericht door Britsie »

Hé Stijn, er staat een basje van jou op youtube. (Nee niet de roze van Triggerfinger) :mrgreen:



In de video zie je de Romeinse bas, maar op de opname heb ik het Werkpaard5 gebruikt.

Dit is de tweede video van mijn Americana-bandje. Het nummer is geschreven door Alan Dean, de zanger.
De video is net als de eerste video gefilmd door Jean Pauwels, een ex-collega.
Bandwerk ook op Feestboek, rockband
De meningen in deze post dienen enkel als tijdsverdrijf en mogen onder geen enkele voorwaarde worden gezien als een officiëel standpunt van de schrijver (behalve als het over het klimaat gaat).
Gebruikersavatar
Harmann
Berichten: 175
Lid geworden op: 09 jan 2014, 21:25

Bericht door Harmann »

Echt machtig Stijn!


Afbeelding

Afbeelding

https://www.concertnews.be/fotoverslag.p ... 9236937738" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Hagen
Berichten: 4600
Lid geworden op: 25 dec 2011, 18:40

Bericht door Hagen »

Ik zou er nog niet mee over straat durven, maar deze bas staat mr Paul gewoon erg goed!
Ben benieuwd naar de sound, want op Bospop was ik onder de imdruk van de Ric. Daar heeft deze toch de hardware van? Is t goed gekomen?

En een compliment ook voor de fotograaf, en deze mannen waar het plezier afloopt!
Britsie
Panta Rhei
Berichten: 3022
Lid geworden op: 27 jan 2006, 12:23

Bericht door Britsie »

Gisteren Triggerfinger op de MIA's zien spelen: Ruben is blijkbaar wel heel blij met zijn roze git**rtje. :yes:
Bandwerk ook op Feestboek, rockband
De meningen in deze post dienen enkel als tijdsverdrijf en mogen onder geen enkele voorwaarde worden gezien als een officiëel standpunt van de schrijver (behalve als het over het klimaat gaat).
Gebruikersavatar
stijnkenens
Berichten: 304
Lid geworden op: 17 jun 2010, 19:25

Bericht door stijnkenens »

Het zal nog niet zijn ...

Paul is heel blij met zijn bas, enkel de SD rickenbacker kopieën die erin zitten, zijn toch niet echt hetzelfde zoals de echte ...

We zijn dus opzoek naar genuine rick pickups.
Als iemand nog eens setje heeft liggen waar die misschien vanaf wil?

We gaan eerst de blonde rick uit elkaar halen, om te zien of het enkel en alleen aan de pickups ligt.



s.
If we can't fix-it, you better bin-it !!!
stijnkenens.eu
facebook
Gebruikersavatar
Bumper
Berichten: 777
Lid geworden op: 13 jan 2010, 13:03

Bericht door Bumper »

Die pickups zijn volgens mijbij Rickysounds in Engeland te bestellen. Misschien kan je ook naar de pickups van joe barden kijken. Dat zijn rickpickups opgebouwd als humbuckers in plaats van singlecoils maar wel met ongeveer dezelfde klank!
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Bericht door Pellek »

Sef/Saf heeft een adresje uit Amerika waar je ze kunt bestellen, maar dan mag je ze niet naar Europa sturen. Dat zou je dan wel evt met een omweg kunnen doen.
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Bericht door Muziekschuur »

https://www.rickysounds.co.uk/Pickups.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Gebruikersavatar
stijnkenens
Berichten: 304
Lid geworden op: 17 jun 2010, 19:25

Bericht door stijnkenens »

Rickysounds heb ik al doorgestuurd naar de klant.
Dat adresje in Amerika is geen probleem, contacten genoeg daar !!!


s.
If we can't fix-it, you better bin-it !!!
stijnkenens.eu
facebook
Plaats reactie