Eich Amplification

Dit subforum is uitsluitend bedoeld voor de commerciëlen onder ons om de leden van BGF op de hoogte te houden van nieuwe ontwikkelingen en producten.
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26341
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

Het basisgeluid van die kast lijkt me echt heel goed maar doordat ze bij het wisselen van die tweeter-instellingen steeds de met die camera van positie wisselen gaat een groot deel van die subtiele verschillen eigenlijk verloren, wat jammer is. Zo krijg je niet een hele duidelijke indruk van wat die kast kan.
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22615
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Het is een kléin beetje jammer dat men niet met een iets beter filmpje komt waarbij het duidelijk overkomt wat de mogelijkheden zijn want het ziet er intrigerend uit..Alleen was de Namm nu net niet de plaats om die nuances te laten horen (en met die slaptoestand krijg je ook niet zo een veelzijdig beeld maar ik snap wel dat men daarvoor kiest om zich te profileren in die geluidschaos)
Ziet er puik materiaal uit...
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
Hannesstinkt
Berichten: 7076
Lid geworden op: 09 jul 2009, 21:49

Bericht door Hannesstinkt »

Jullie moeten maar eens aan een eigen demonstratie filmpjes studio gaan denken.
Haico schreef:The jury is still out on that one. Beiden rossig, druk en sexy as hell. :facepalm:

Persoonlijk gepraat
Gebruikersavatar
Basstialiteit
zeg maar evhest
Berichten: 1956
Lid geworden op: 25 jan 2006, 13:18

Bericht door Basstialiteit »

.. die iedereen vervolgens over crappy pc-speakertjes afspeelt, zodat t nog geen drol zegt.
Answers will be questioned
Gebruikersavatar
Eich Amplification
Berichten: 176
Lid geworden op: 07 jan 2014, 13:30

Bericht door Eich Amplification »

Dank Elmer...
Zijn we al langere tijd mee bezig, meerdere bassisten, veel smaak en te veel meningen. Daarom moet het gewoon in de winkel staan en zelf oordelen. Het plan is er wel met een aantal NL endorsers om dit te doen.

Filmpje van PG is gewoon dik ok voor wat het is en om een eerste indruk te krijgen. Uiteraard moet je dit niet op een beurs doen waar geen geluidsrestrictie is en alles eruit knalt.
De 3 verschillende tweeters zeggen eigenlijk wel voldoende, of je nu totaal los gaat op een Miller sound, de Jamerson sound wil hebben, dus alle tweeters uit, of een lekkere softy 4" cone die een klein subliem randje geeft aan je sound. De 10"en 12" in combinatie is gewoon klasse.
En de kast is gewoon top als je 23 kilo en 600 watt genoeg vind klinken. (.... en 10 bassen meeneemt en alles moet gewoon klinken zoals het hoort, bij wijze van dan....)

Ik kan op dit moment niet even de kast beter uitleggen en raad je echt aan om de kast te testen bij bijv Klundert, daar staat hij nog momenteel, Westerhaven is al weer los :)
Gebruikersavatar
Hannesstinkt
Berichten: 7076
Lid geworden op: 09 jul 2009, 21:49

Bericht door Hannesstinkt »

Daar heb je een punt Elmer haha.
Ik wil dat sowieso nog wel gaan doen ja (godver dat filmpje werkt wel dus :mrgreen: )
Haico schreef:The jury is still out on that one. Beiden rossig, druk en sexy as hell. :facepalm:

Persoonlijk gepraat
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20939
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Bericht door BassAgent »

Prima als DI te gebruiken zonder cabinet eraan hoor. Bromvrij.
Afbeelding
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
Eich Amplification
Berichten: 176
Lid geworden op: 07 jan 2014, 13:30

Bericht door Eich Amplification »

Even een update aangaande TecAmp;
Paul Klinkhamer is erbij gekomen voor degene die dat natuuuurlijk nog niet gezien hadden!
https://www.tecamp.nl/content/cms/paulklinkhamer" onclick="window.open(this.href);return false;
Paul speelt oa bij Roos Blufpand en Bittersweet.

De aankomende 1 januari staat voor 30 jaar TecAmp, Tech van toen en Tec nu. Ja, we zijn er mee bezig om wat te gaan doen voor volgend jaar. Is idd ook al erg snel, gelukkig geen bureaucratie dus kan ook snel gaan ;)

Mijn job gaat vanaf nu ook buiten de wereldseBenelux grens, Europa (behalve DL) en hier heb ik het dan ook aardig druk mee. En nee ik ga nog steeds vanuit Enschede werken, ben alleen wat meer op de zaak in DL.

Uiteraard zijn we ook met nieuwe producten bezig.
De oude 810 is terug van weggeweest, de xs115 weer erbij. Nieuwe tasjes voor de Puma reeks, veeeeeeel mooier.
Verders hoop ik binnenkort een eerste test te doen met iets kleins, kleiner dan dat we al in het assortiment hebben.

edit, de NBD, ja al vragen gehad of we hier ook staan, wordt aan gewerkt en de Bass Professor dag te Mannheim op 11 october staan we in elk geval.
janbasmanjan
Berichten: 427
Lid geworden op: 05 okt 2008, 11:14

Bericht door janbasmanjan »

Basstialiteit schreef:.. die iedereen vervolgens over crappy pc-speakertjes afspeelt, zodat t nog geen drol zegt.
Daar heb je toch mooie headphone s voor :D
Squier Jaguar Shortscale
Cort Curbow FL.
Gretsch electromatic
Fender Rumble 500 met Genz benz focus 2X10,
Tc Corona,ELH Metaphors,Digi Bass synth wa, Ibanez PH 7,Boss O C 3, Pedaltrain nano.
A lot of Sneakers :D
Gebruikersavatar
nangyala
Berichten: 1152
Lid geworden op: 15 mei 2006, 09:59

Bericht door nangyala »

:D :D Mr. Bona is op zijn zachtst gezegd niet blij met een van de tecamp modellen, getuige facebook.
Drums may get yer foot tapping, but the bass puts the grind in yer behind alt.guitar.bass quote
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4349
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Bericht door Unlord »

Ben wel benieuwd naar de reactie van Tecamp. Als het nou gewoon flamen was van Bona, okee. Maar ik vind "goedkope onderdelen" toch wel een uitlegje waard.
Gebruikersavatar
pepe1001
Berichten: 1151
Lid geworden op: 07 dec 2007, 22:10

Bericht door pepe1001 »

En dat het een gekkenhuis is geweest afgelopen week dat kan je wel voorstellen. En nee ik heb nog steeds niet alles gelezen, plan is ook om dit niet te doen.

Wat wel een echte waardevolle post en vermelding is het volgende;
610 /4 Ohm(met softbag), Super Cab (s) 8 Ohm (enkele met softbag) , 112 8 Ohm (met softbag), Medium-Board (trilplaat) heb ik te koop staan. Alle demo modellen afkomstig van beurzen. Deze kan ik niet meer als nieuwe verkopen, sommige een kras of een beschadiging maar totaal niets mis mee.
Let op, nog steeds in Duitsland gemaakt, blijven we ook doen hoor.
Interesse in iets dan graag deze week even melden bij mij of een meel aan peterpaul @ tecamp.de voor een speciale prijs.

fijne dagen allemaal.

[edit 18/12/2015 19:57: helaas geen reserveren, weg = pech]
I'm full of Rythm and Blues, I got the Rythm from my dad and the bad woman gave me the Blues

pepe's personal's

Sales & Artist Relations @ Eich Amps / Caveman Audio
Gebruikersavatar
deevit
Berichten: 16583
Lid geworden op: 21 okt 2006, 12:14

Bericht door deevit »

Onweer in kamp TecAmp?
Important notice about my involvement with TecAmp and THC Amplification

Due to irreconcilable issues I like to announce that I am no longer associated with neither company I founded TecAmp and THC Amplification. No further TecAmp/THC product will be build or supported under my supervision and I have nothing to do with both companies no more. I will make a statement and a new announcement soon.

Thomas Eich, 01-01-2016
Gebruikersavatar
hazb74
Berichten: 139
Lid geworden op: 03 jun 2009, 22:25

Bericht door hazb74 »

Tja, ik zag het ook en de ?? beginnen op de diverse fora te verschijnen. Heeft Fender Tecamp gekocht ofzo?
deevit schreef:Onweer in kamp TecAmp?
Important notice about my involvement with TecAmp and THC Amplification

Due to irreconcilable issues I like to announce that I am no longer associated with neither company I founded TecAmp and THC Amplification. No further TecAmp/THC product will be build or supported under my supervision and I have nothing to do with both companies no more. I will make a statement and a new announcement soon.

Thomas Eich, 01-01-2016
Gear? Maakt niet echt uit, want een goede toon komt toch uit je vingers.....
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22615
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

En op zijn fb profiel zie je dat hij vanaf nu een eigen merk heeft..Eich amplification..
what fools these mortals be
Plaats reactie