Eich Amplification

Dit subforum is uitsluitend bedoeld voor de commerciëlen onder ons om de leden van BGF op de hoogte te houden van nieuwe ontwikkelingen en producten.
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4340
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Bericht door Unlord »

Wel jammer dat het topmerk Tecamp nu dus echt volledig naar de maan is. Eens zien of dat collectors items worden of dat ze snel bij het grofvuil terecht komen. En of Eich Amplification net zo'n sterk imago krijgt natuurlijk!
Gebruikersavatar
Eich Amplification
Berichten: 176
Lid geworden op: 07 jan 2014, 13:30

Bericht door Eich Amplification »

Je krijgt idd een oud en nieuw model, een pre en post verhaal. Het oude wat bij Thomas vandaan komt of het nieuwe.
Wat ik wel weet is dat wij even verder gaan met ontwikkelen en niet meer graag willen vasthouden aan het oude.
Dat we met Eich een sterk imago overhouden is al wel te zien aan de reacties en bestellingen.

Of wij ooit een dubbele amp gaan bouwen geen idee. Ik-ben-even-dubbel-amp-moe..
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4340
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Bericht door Unlord »

Als je met Tecamp helemaal stopt en Eich Amplification ervoor in de plaats komt met hoge kwaliteit spullenboel, dan is dat enorm gaaf en kansrijk. Ik hoop dan dat Thomas het meteen de wereld uit helpt dat er met goedkope onderdelen wordt gewerkt, anders is de beer snel weer zuur. Niemand zit te wachten op een tweede Bugera ;)
Gebruikersavatar
bazz59
Berichten: 3724
Lid geworden op: 09 jul 2007, 23:26

Bericht door bazz59 »

Unlord schreef:Wel jammer dat het topmerk Tecamp nu dus echt volledig naar de maan is.
Is het bedrijf dan gestopt , zo ja waarom dan , of hebben ze weet van een schadeclaim van ,kan even niet op zijn naam komen :shock: :?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben.
En mijn houding hangt af van wie jij bent.
Gebruikersavatar
AppleMies
Berichten: 2205
Lid geworden op: 08 dec 2007, 10:29

Bericht door AppleMies »

Ik ken de achtergrond van de ellende niet maar op het moment dat ik las dat hij een samenwerking had als TecAmp met Amerikanen constateer ik direct "stront aan de knikker". Ik spreek uit ervaring. Als je als European met Ameerikanen samen gaat en je hebt je merkenrecht en auteursrechten en creatieve eigendommen en dat soort shit niet op orde ben je de sjaak als de Amerikaanse partners niet zuiver zijn. Al weet ik natuurlijk niet de details. :wink:

Ik heb hem onlangs kort ontmoet en wens hem alle sterkte. Dit gaat hij wel flikken denk ik. Vermoedelijk zullen de yanks hem nog wel met de nodige law suits gaan bedreigen of bestoken.

P.S. Ik zie wel dat hij de domeinen zelf nog in bezit heeft. Kan nog leuk grapje worden allemaal.
DEAN Q4 Bartolini TGE • Kramer XL9
Now: Tech21 SansAmp Bass Driver DeLuxe • ART PS 4x4 • TC Electronic G-sharp
AntonZ
Berichten: 1347
Lid geworden op: 15 okt 2006, 10:32

Bericht door AntonZ »

Unlord schreef:Wel jammer dat het topmerk Tecamp nu dus echt volledig naar de maan is. Eens zien of dat collectors items worden of dat ze snel bij het grofvuil terecht komen. En of Eich Amplification net zo'n sterk imago krijgt natuurlijk!
Collectors items weet ik niet, maar ik heb twee Puma's en ben er dik tevreden mee. Het is gewoon goed doordacht spul, makkelijk om er een goed geluid (voor mij) uit te krijgen. Ik ben heel benieuwd of Thomas Eich met zijn nieuwe toko weer zoiets goeds in elkaar kan zetten.
Gebruikersavatar
Eich Amplification
Berichten: 176
Lid geworden op: 07 jan 2014, 13:30

Bericht door Eich Amplification »

Alle ingrediënten zijn er al hoor.
De ontwerpen ook bijna.
Gelukkig hebben we nog steeds de printplatenboer die heel erg dichtbij produceert, de poedercoater die het dorp verder zit en ga zo maar door..
tsja...

nieuwe links:
https://www.facebook...836714/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.instagram.com/eich_amps/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://twitter.com/search?q=eichamps" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19762
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Afbeelding
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
AppleMies
Berichten: 2205
Lid geworden op: 08 dec 2007, 10:29

Bericht door AppleMies »

Scherp..... :D Zou die Eich ook alle (amp) vormen kunnen aannemen?
DEAN Q4 Bartolini TGE • Kramer XL9
Now: Tech21 SansAmp Bass Driver DeLuxe • ART PS 4x4 • TC Electronic G-sharp
Gebruikersavatar
Lacertus
Berichten: 1198
Lid geworden op: 28 jul 2010, 13:20

Bericht door Lacertus »

TUMA-1000?
> Basses & Amps & FX: zie Profiel |
> TE KOOP |
> ikke topic |
Gebruikersavatar
Eich Amplification
Berichten: 176
Lid geworden op: 07 jan 2014, 13:30

Bericht door Eich Amplification »

terminator, terror, topper, maar toch echt de Thomas.Thomas' 1000 kortom de T
en ik vind de link met de "I'll be back" wel erg goed gevonden.
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4340
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Bericht door Unlord »

Toch vreemd dat er nog een FX mix op veel van dit soort ampjes zit. Zijn er echt mensen die nog effecten in de FX loop van hun amp zetten? Dat je de return gebruik om een andere preamp te gebruiken kan ik me nog indenken, maar al die pedal boards staan toch gewoon voor de amp en gaan rechtstreeks de input in? Ik zou veel liever een volume knop voor de DI out hebben en een echt parametrische EQ. Nu is het voor mij weer zo'n "bijna, maar toch net-niet amp"... :|
Gebruikersavatar
Slapdash
Berichten: 1069
Lid geworden op: 07 aug 2004, 14:06

Bericht door Slapdash »

Wauw nice man! en toch hoop ik dat jullie een dubbele amp op de markt brengen. Zou voor mij de ideale oplossing zijn!
En kan het niet vaak genoeg zeggen de Bonafide was een pracht van een amp!!!
______________________________
De bassist speelt nooit fouten akkoorden/noten :lol:
AntonZ
Berichten: 1347
Lid geworden op: 15 okt 2006, 10:32

Bericht door AntonZ »

Ziet er aangenaam goed uit. Het concept van de Puma's was gewoon al heel goed dus ik ben blij dat het niet totaal anders wordt. Ik zou er enkel nog 1 band parametrisch bij wensen. Afgezien daarvan niets meer aan doen :thumbsup:
Plaats reactie