Baslessen in Utrecht

Dit subforum is uitsluitend bedoeld voor de commerciëlen onder ons om de leden van BGF op de hoogte te houden van nieuwe ontwikkelingen en producten.
Dennis

Baslessen in Utrecht

Bericht door Dennis » 23 sep 2014, 22:52

Afbeelding

Basles!
Wil je beginnen met basgitaar spelen? Of ben je al een gevorderde bassist en wil je graag verder komen op je instrument? Als ervaren basgitaardocent kan ik je helpen met alles wat met basgitaar spelen te maken heeft. Van een groove spelen tot je theoretische kennis vergroten, van het verbeteren van je slaptechniek tot het beter samenspelen in een band.

Over Mij
Ik ben Dennis Hemstra, 26 jaar en professioneel muzikant. Ik heb ervaring in allerlei muziekstijlen en muzikale situaties. Waar en wat ik ook speel, ik streef er naar om elke noot met overtuiging en groove te spelen en in dienst van de muziek. Over de jaren heb ik deel uitgemaakt van tal van muziekgroepen en bands. Pop, Rock, Jazz, Funk, Blues, Soul, Wereldmuziek, ik heb de gelegenheid gehad (en trouwens nog steeds) om me breed te ontwikkelen doordat ik allerlei te gekke muzikanten om me heen heb met hele diverse achtergronden. Dit mede doordat ik Muziek heb gestudeerd aan de Academie voor Popcultuur in Leeuwarden.

Over de lessen
In de lessen staat de wens van de leerling centraal. In plaats van saaie boekjes door te werken gaan we gericht bezig met wat jij wilt bereiken aan de hand van muziek en liedjes die jij leuk vindt om te spelen. Het doel van de lessen is muziek maken, niet nootjes indrukken op een hals.

De lessen duren 40 minuten en de prijs is afhankelijk van hoe vaak je les wilt (wekelijks, twee-wekelijks of individuele lessen). De actuele tarieven kun je bekijken op http://dennishemstra.nl/basgitaarles-utrecht/

Contact
Gratis een proefles inplannen? Bel me op 06-30943449 of stuur een mailtje naar dennis.hemstra(at)gmail.com. Tot snel!
Dennis

Link

Link

Plaats reactie