Beroepsbassist geeft les te Utrecht!

Dit subforum is uitsluitend bedoeld voor de commerciëlen onder ons om de leden van BGF op de hoogte te houden van nieuwe ontwikkelingen en producten.
Plaats reactie
franklin heilijgers
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 dec 2009, 08:50

Beroepsbassist geeft les te Utrecht!

Bericht door franklin heilijgers »

Ga naar de site https://www.franklinheilijgers.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of zie onder:
https://www.youtube.com/watch?v=FoxSc2uqvNc" onclick="window.open(this.href);return false; (youtube film)

Mijn lessen:

Onderwerpen en technieken die aan bod komen:
*het spelen van grooves:
*soleren:
*fretless bass:
*slappen:
*begeleiden over meerdere akkoorden:
*spelen van dead notes:
Muziekstijlen? Van rock tot wereldmuziek en van blues tot soul

Beginnen met een basiscursus:
Voordat we aan deze technieken beginnen, krijg je een basiscursus, waarin ik je alles leer over houding, techniek,uitzoeken van songs, toonladders, akkoorden. Je moet de dingen niet alleen kunnen spelen, maar ook begrijpen.achter elke baspartij zit een logica als je dat begrijpt, zul je het makkelijker kunnen onthouden

Vanaf de eerste les laat ik je al met songs meespelen. Bij alles wat ik je wil leren, heb ik passende muziek. Zo kun je meteen aan de slag, Af en toe pak ik er ook een gitaar bij, zodat je alvast een beetje voelt hoe het is om met anderen te musiceren.
Alle lesstof mp,3 + uitleg krijg je per E-mail thuisgestuurd.

Uiteraard houd ik met samenstellen van het lespakket rekening met de muzikale smaak van mijn cursist.
Beginners laat ik in korte tijd even aan een aantal muziekstijlen ruiken.


Doelgroep:
*Beginners (voel geen schroom; ik heb tientallen echte beginners lesgegeven)
*Gevorderden
*Mensen die al in bands spelen kan ik helpen bij het componeren van eigen baspartijen.
*Je kunt ook langskomen voor een korte opfriscursus, wanneer je na 20 jaar je bas weer van zolder hebt gehaald.
*Ook kan ik je adviseren met het aanschaffen van de juiste basgitaar.

Lesafspraken:
*Na elke les maken we een nieuwe lesafspraak. Je bepaalt zelf hoe vaak en wanneer je les wilt nemen.
*Heb je nog geen basgitaar,maar je wilt het toch eens proberen?
Geen probleem je kunt er tijdelijk een lenen.

De Lesruimte:

*De lesruimte –voorzien van alle gemakken, waaronder bassen,versterkers en opnamefaciliteiten –bevindt zich in Utrecht, goed bereikbaar per openbaar vervoer. Gratis parkeergelegenheid is op loopafstand.
Bel voor gratis proefles: 06-40506366 of check de site: https://www.franklinheilijgers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
bobbelmans
Berichten: 3931
Lid geworden op: 30 mei 2007, 10:27

Bericht door bobbelmans »

Hoi Franklin,

Je moet echt je titel even aanpassen. "Le geven te Utrecht" lijkt mij een raar iets :wink:
face down in the dirt
Gebruikersavatar
RUIS
uitgesmurft
Berichten: 22171
Lid geworden op: 26 mar 2005, 15:39

Bericht door RUIS »

Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23284
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Bericht door rich13 »

Maar even voor m gedaan-rich :)
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Plaats reactie