TK: Aguilar DB728/DB659, DB412 inclusief case(s) amp en hoes cab plus extra's

Ben je op zoek naar een bassist of wil je van je versterker af? Plaats hier een bericht!
Forumregels
We zouden graag zien dat je om een aantal zaken denkt in dit subforum. Nieuwe regels staan bovenaan dik gedrukt, maar ze zijn allemaal even belangrijk natuurlijk.

- Alleen een link naar een verkoopwebsite en/of summiere informatie is niet voldoende.
- Begin de titel van je advertentie met een voorvoegsel (FEELER, GZ, TK/TR, TR, Aangeboden, TK) uit het menu.
- Niet meer dan 3 advertenties per persoon. Als je meer artikelen wilt verkopen zet ze dan in 1 advertentie.
- Alleen muziekgerelateerde onderwerpen.
- Niet voor commerciële doeleinden gebruiken.
- Niet 'bumpen' zolang je nog een advertentie op de eerste pagina hebt staan.
- Duidelijke titels (dus geen 'grote opruiming' bijv.).
- Bij voorkeur een prijs in het onderwerp.
- Verwijder je advertentie als hij niet meer actueel is!
- Advertenties worden na twee maanden automatisch verwijderd.

Advertenties die niet aan de regels voldoen / regels overtreden kunnen zonder kennisgeving verwijderd worden. Neem voor advertentiemogelijkheden contact op met Arjen.

www.basgitaarforum.nl biedt slechts de mogelijkheid tot het plaatsen van advertenties. De afhandeling van transacties geschiedt geheel op eigen risico. basgitaarforum.nl is op geen enkele manier aansprakelijk voor schades, verlies, (financiële) malversatie enz.
Plaats reactie
sinneD88

TK: Aguilar DB728/DB659, DB412 inclusief case(s) amp en hoes cab plus extra's

Bericht door sinneD88 » 01 sep 2017, 15:19

Deze top set gaat de deur uit omdat ik voor de 3e keer (3 maal is scheepsrecht..) me aan een Ampeg SVT ga wagen.

De set bestaat uit de Aguilar DB728 (400W) buizen eindtrap, DB659 preamp, skb roto rolling case, volledige extra set 6550 (Svetlana) eindbuizen, er zitten nu KT88s in van JJ (alle eindbuizen zijn genummerd zodat je weet welke oorspronkelijk in welke positie zat). Voor de eindtrap is verder nog een extra preamp buis aanwezig. De eindtrap is aangepast om een russische tegenhanger van de 12ax7 te accepteren, de 6N2P. Dit maakt de eindtrap net even wat warmer en geeft meer punch. De aanpassing kan uiteraard ongedaan gemaakt worden door een goede tech!

De DB659 preamp is optisch en technisch in goede staat, recent nog nagekeken ivm een brom en dat is nagelopen en verholpen door een tech.

Als cab heb ik de DB412 er bij inclusief originele Aguilar hoes ter bescherming. De cab ziet er nog zeer netjes uit en werkt naar behoren.

Verder zit er uiteraard het nodige kabelwerk bij om de boel in zijn geheel aan te kunnen sluiten.

Verkoop van losse onderdelen is bespreekbaar zodra ik kans zie om meerdere onderdelen los te verkopen. Je moet dan bij testen uiteraard wel zelf even wat extra spullen mee nemen om e.e.a. goed te kunnen testen!

Zie MP voor foto's, de DB680 is niet te koop!

Aguilar DB728 DB659 DB412 & case + extra's
http://link.marktplaats.nl/m1199119608

Plaats reactie