TK: Fender Bassman 135 (1980), Vanderkley VA 750 & Yamaha BB 1000S

Ben je op zoek naar een bassist of wil je van je versterker af? Plaats hier een bericht!
Forumregels
We zouden graag zien dat je om een aantal zaken denkt in dit subforum. Nieuwe regels staan bovenaan dik gedrukt, maar ze zijn allemaal even belangrijk natuurlijk.

- Alleen een link naar een verkoopwebsite en/of summiere informatie is niet voldoende.
- Begin de titel van je advertentie met een voorvoegsel (FEELER, GZ, TK/TR, TR, Aangeboden, TK) uit het menu.
- Niet meer dan 3 advertenties per persoon. Als je meer artikelen wilt verkopen zet ze dan in 1 advertentie.
- Alleen muziekgerelateerde onderwerpen.
- Niet voor commerciële doeleinden gebruiken.
- Niet 'bumpen' zolang je nog een advertentie op de eerste pagina hebt staan.
- Duidelijke titels (dus geen 'grote opruiming' bijv.).
- Bij voorkeur een prijs in het onderwerp.
- Verwijder je advertentie als hij niet meer actueel is!
- Advertenties worden na twee maanden automatisch verwijderd.

Advertenties die niet aan de regels voldoen / regels overtreden kunnen zonder kennisgeving verwijderd worden. Neem voor advertentiemogelijkheden contact op met Arjen.

www.basgitaarforum.nl biedt slechts de mogelijkheid tot het plaatsen van advertenties. De afhandeling van transacties geschiedt geheel op eigen risico. basgitaarforum.nl is op geen enkele manier aansprakelijk voor schades, verlies, (financiële) malversatie enz.
Plaats reactie
Zerevingers

TK: Fender Bassman 135 (1980), Vanderkley VA 750 & Yamaha BB 1000S

Bericht door Zerevingers » 24 sep 2017, 13:51

Ik heb de laatste tijd weer allerlei spullen gekocht en om nu een beetje op te ruimen wil ik graag wat spullen die weinig gebruik verkopen;

- Fender Bassman 135;
Ik heb hem een aantal jaren geleden gekocht en sindsdien goed laten checken door de Ampman in Leiden en later de Soundfixer in Alkmaar.
Er zitten nieuwe elco's in, nieuwe buizenvoetjes, nieuwe eindtrapbuizen en de aan/uit schakelaar is vervangen. Alle originele onderdelen heb ik bewaard en krijg je erbij. Ook de originele hoes zit er nog bij.
Echt een top amp! Volledig buizen, maar nog steeds prima te tillen. Hij gaat alleen weg omdat ik nog een Bassman heb..
Ik zou er graag 900,- euro voor willen hebben omdat hij komt met de originele onderdelen, maar er ook zeker een 250 euro aan onderhoud in zit het afgelopen jaar. (van de onderhoudsbonnen kan ik een kopie meegeven)

Hier een linkje naar marktplaats waar wat foto's staan: https://link.marktplaats.nl/m1204525648

- Vanderkley VA 750;
Ik heb deze een halfjaar geleden gekocht om te gebruiken met mijn Monique Pre-amp. Ik heb er toen meteen een SKB case omheen gedaan, deze krijg je er bij! Erg toffe eindtrap die keihard gaat en superclean blijft. Hij is met allerlei pre-amps te gebruiken omdat je de sensitivity kan aanpassen naar wat het beste werkt voor jouw pre-amp. Bij deze amp krijg je een speakon kabel, een XLR (ongebalanceerd) naar Jack kabel en de SKB Case.
Ik zou hier graag 750,- euro voor willen. Hij gaat weg omdat ik nu alleen nog maar in-ears speel en anders toch mijn Bassman mee neem naar de gig..

Link naar marktplaats met foto's: https://link.marktplaats.nl/m1204530422

- Yamaha BB1000S;
Deze bas heb ik begin dit jaar gekocht omdat hij zo te gek speelde. Heb hem sindsdien helaas weinig gebruikt met optredens omdat ik toch vaak andere bassen heb die net iets beter passen voor de muziek die ik speel.. Deze bas komt volgens mij uit 1983, maar ik kon zo snel geen serienummer vinden om het te checken. Een paar kleine beschadigingen op de body, maar voor een bas van 34 jaar oud ziet hij er echt supernetjes uit.
Ik zou hier graag 750,- euro voor hebben.

Link naar marktplaats met foto's https://link.marktplaats.nl/m1204540731

Het liefst verkoop ik alles, maar eventueel zijn er een aantal dingen waarvoor ik wel zou willen ruilen;
- Een API-500 rack (hoeft niet per se API te zijn)
- Een CIOKS DC-10 Power Supply voor pedalen
- Een Great River MP-500NV
- Een Wren and Cuff Tall Font Russian

Mocht je vragen hebben of een voorstel hebben, neem dan even contact op via hier of marktplaats. Je kan natuurlijk de spullen checken bij mij in Amsterdam.

Groeten,

Nick

Plaats reactie