FEELER: Ampeg SVT-412HE

Ben je op zoek naar een bassist of wil je van je versterker af? Plaats hier een bericht!
Forumregels
We zouden graag zien dat je om een aantal zaken denkt in dit subforum. Nieuwe regels staan bovenaan dik gedrukt, maar ze zijn allemaal even belangrijk natuurlijk.

- Alleen een link naar een verkoopwebsite en/of summiere informatie is niet voldoende.
- Begin de titel van je advertentie met een voorvoegsel (FEELER, GZ, TK/TR, TR, Aangeboden, TK) uit het menu.
- Niet meer dan 3 advertenties per persoon. Als je meer artikelen wilt verkopen zet ze dan in 1 advertentie.
- Alleen muziekgerelateerde onderwerpen.
- Niet voor commerciële doeleinden gebruiken.
- Niet 'bumpen' zolang je nog een advertentie op de eerste pagina hebt staan.
- Duidelijke titels (dus geen 'grote opruiming' bijv.).
- Bij voorkeur een prijs in het onderwerp.
- Verwijder je advertentie als hij niet meer actueel is!
- Advertenties worden na twee maanden automatisch verwijderd.

Advertenties die niet aan de regels voldoen / regels overtreden kunnen zonder kennisgeving verwijderd worden. Neem voor advertentiemogelijkheden contact op met Arjen.

www.basgitaarforum.nl biedt slechts de mogelijkheid tot het plaatsen van advertenties. De afhandeling van transacties geschiedt geheel op eigen risico. basgitaarforum.nl is op geen enkele manier aansprakelijk voor schades, verlies, (financiële) malversatie enz.
Plaats reactie
Gerb

FEELER: Ampeg SVT-412HE

Bericht door Gerb » 08 okt 2017, 21:55

In dubio of deze weg gaat: ontzettend toffe sound, maar met de dingen die ik tegenwoordig doe muzikaal is 't beter/ praktischer om twee aparte 212's te hebben.

't gaat om een Ampeg SVT-412HE uit Juni 2003 bedoeld voor de Amerikaanse markt. Werd toen als het "signature-model" van Geezer Butler (Black Sabbath) geadverteerd.
Gekocht in 2012 en sindsdien menig podia gezien (in 2014 alleen al een stuk of honderd).

Info van Ampeg zelf:

TYPE: 4x12”
FREQ RESPONSE: (+/-3dB) 50Hz – 18kHz
USABLE LOW FREQ: (-10dB) 40Hz
POWER HANDLING: 400W RMS, 800W Peak
IMPEDANCE: 4 ohms
SENSITIVITY: 98dB SPL 1w/1m
MAXIMUM SPL: 125dB
CROSSOVER FREQUENCY: 5kHz
COMPONENTS: Four Custom Designed 110W 12” low frequency, one 1” high frequency horn
DIMENSIONS: (H x B x D) 73,66 x 71,12 x 45,72 cm
WEIGHT: 44kg

Foto's!

Zoals ik al zei, hoeft 'ie niet weg. Alleen als 't bod echt goed genoeg is óf als ik 'm kan ruilen met twee maal 2x12; liefst Ampeg. Ander merk (Gallien Krueger/ Aguilar/ etc.) mag ook, maar daar moet ik dan even wat langer over nadenken. :)

Gerbens' Topic
wombatboter schreef:Maar effecten openen zeker je geest (én ledigen je portefeuille)
Sanders over m'n baard schreef:Een beetje de Chriet Titulaer van BGF, minus de zachte G.

Plaats reactie