TK: Eden 215 XL

Ben je op zoek naar een bassist of wil je van je versterker af? Plaats hier een bericht!
Forumregels
We zouden graag zien dat je om een aantal zaken denkt in dit subforum. Nieuwe regels staan bovenaan dik gedrukt, maar ze zijn allemaal even belangrijk natuurlijk.

- Alleen een link naar een verkoopwebsite en/of summiere informatie is niet voldoende.
- Begin de titel van je advertentie met een voorvoegsel (FEELER, GZ, TK/TR, TR, Aangeboden, TK) uit het menu.
- Niet meer dan 3 advertenties per persoon. Als je meer artikelen wilt verkopen zet ze dan in 1 advertentie.
- Alleen muziekgerelateerde onderwerpen.
- Niet voor commerciële doeleinden gebruiken.
- Niet 'bumpen' zolang je nog een advertentie op de eerste pagina hebt staan.
- Duidelijke titels (dus geen 'grote opruiming' bijv.).
- Bij voorkeur een prijs in het onderwerp.
- Verwijder je advertentie als hij niet meer actueel is!
- Advertenties worden na twee maanden automatisch verwijderd.

Advertenties die niet aan de regels voldoen / regels overtreden kunnen zonder kennisgeving verwijderd worden. Neem voor advertentiemogelijkheden contact op met Arjen.

www.basgitaarforum.nl biedt slechts de mogelijkheid tot het plaatsen van advertenties. De afhandeling van transacties geschiedt geheel op eigen risico. basgitaarforum.nl is op geen enkele manier aansprakelijk voor schades, verlies, (financiële) malversatie enz.
Plaats reactie
we tigers

TK: Eden 215 XL

Bericht door we tigers » 12 nov 2017, 21:27

Aangezien ik van twee repetitie locaties naar één ben gegaan, heb ik nu spul in de weg staan.
Het betreft een dijk van een cabinet. Het is een Eden 215XL. Ik heb hem een jaar geleden gekocht en voorzien van twee spiksplinternieuwe Eminence Delta 15" speakers. Daardoor trekt hij nu 800 watt op 4 ohm. Sinds de vernieuwing van de speakers heb ik er misschien nog tien keer op gespeeld en daarna is de oefenruimte situatie veranderd. Ik kan maar één cab kwijt en dan kies ik voor mijn Aguilar.
Naast de nieuwe speakers, heb ik er ook nieuwe hoekstukken op gezet, zijn er nieuwe zwenkwielen onder gegaan en is het Eden schildje vernieuwd. Kortom: hij kan er weer jaren tegenaan!
Het geluid is te omschrijven als dik, duwend en dragend, zonder zompig en ongedefinieerd te worden. Klinkt te gek voor classic rock, blues en het stevige werk.
€350,-

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
bandje: Motorboat ukuleleduo: We Tigers
| Rickenbacker 4003 Midnight Blue | Peterbuilt Precision Burgundy Mist | Squier BassVI Burgundy Mist | Kala UBass | Genz Benz Streamliner 900 | Fender PA135 | Aguilar DB 410 | Eden D215XL

Plaats reactie