TK: Warwick & Carvin bassen, Rocktron scheurpedaal

Ben je op zoek naar een bassist of wil je van je versterker af? Plaats hier een bericht!
Forumregels
We zouden graag zien dat je om een aantal zaken denkt in dit subforum. Nieuwe regels staan bovenaan dik gedrukt, maar ze zijn allemaal even belangrijk natuurlijk.

- Alleen een link naar een verkoopwebsite en/of summiere informatie is niet voldoende.
- Begin de titel van je advertentie met een voorvoegsel (FEELER, GZ, TK/TR, TR, Aangeboden, TK) uit het menu.
- Niet meer dan 3 advertenties per persoon. Als je meer artikelen wilt verkopen zet ze dan in 1 advertentie.
- Alleen muziekgerelateerde onderwerpen.
- Niet voor commerciële doeleinden gebruiken.
- Niet 'bumpen' zolang je nog een advertentie op de eerste pagina hebt staan.
- Duidelijke titels (dus geen 'grote opruiming' bijv.).
- Bij voorkeur een prijs in het onderwerp.
- Verwijder je advertentie als hij niet meer actueel is!
- Advertenties worden na twee maanden automatisch verwijderd.

Advertenties die niet aan de regels voldoen / regels overtreden kunnen zonder kennisgeving verwijderd worden. Neem voor advertentiemogelijkheden contact op met Arjen.

www.basgitaarforum.nl biedt slechts de mogelijkheid tot het plaatsen van advertenties. De afhandeling van transacties geschiedt geheel op eigen risico. basgitaarforum.nl is op geen enkele manier aansprakelijk voor schades, verlies, (financiële) malversatie enz.
Plaats reactie
Rolandboer

TK: Warwick & Carvin bassen, Rocktron scheurpedaal

Bericht door Rolandboer » 09 feb 2018, 19:44

Flinke veranderingen op muzikaal gebied zorgen voor flinke veranderingen in de spulletjes, ik speel tegenwoordig veel g!t**r en heb GAS voor wat ander spul op basgebied. Ik heb het volgende in de aanbieding op het moment:
- Warwick Corvette Proline '95, passieve 5 snaar uit Duitsland met wengé toets en hals. Body is maple of (swamp) ash, hoogst waarschijnlijk maple maar durf ik niet met zekerheid te zeggen. Volledig origineel, met de dunlop flush mount straplocks, 2 passieve MEC J 'dynamic correction' elementen, JAN-1 en 2 delige warwick 3d brug.
De bas is voor de leeftijd in erg nette staat, oude koffer van de foto krijg je er gratis bij.
BGF prijs: 700 euro
IMG_0711.JPG
IMG_0711.JPG (2.11 MiB) 232 keer bekeken
- Carvin LB76, 6 snarige bas gemaakt in de VS rond de jaren '90. Door ruil via het forum bij mij terecht gekomen, maar ik speel er nooit meer op sinds ik een fijne g!t**r heb gekocht :facepalm: . Heerlijke spelende 6 snaar, erg comfortabele platte hals. 5 delige neck-through, ebony toets, parel block inlays, S/H configuratie, actief/passief schakelbaar, 3 bands EQ met 'slapswitch'. String through body of top-load brug, carvin tuners en 34" mensuur.
Originele Carvin koffer heb ik er ook bij! De bas moet nog wel even voorzien worden van een nieuw setje snaren en afstelbeurt, maar dit doe ik uiteraard voor de verkoop. Momenteel zitten er verschillende strapbuttons op, ik kan een setje Schaller straplocks erbij doen.
Graag bieden, huidige markt van soortgelijke Carvin bassen ligt momenteel zo rond de 1000 euro op marktplaats en ebay. Ik weet niet goed wat ik er precies voor kan vragen..
IMG_0759.JPG
IMG_0759.JPG (2.04 MiB) 232 keer bekeken
- Rocktron Rampage distortion pedaal, origineel vintage scheurpedaaltje uit Japan. G!t**r pedaal voor de moderne high gain liefhebber, maar ook verrassend bruikbaar op bas als distortion of fuzz. Helaas niet met origineel doosje+boekje, pedaal is nog wel in erg goede staat voor de leeftijd (ca. 20jr oud)
Prijs: 80 euro.
IMG_0764.JPG
IMG_0764.JPG (1.35 MiB) 232 keer bekeken
Qua ruil heb ik alleen interesse in de volgende bassen:
- Thunderbird, Epiphone Vintage PRO in TS heeft momenteel de voorkeur. (Tokai/Greco/Orville kopietjes met de ouderwetse T-bird sound zijn ook welkom!)
- Dingwall 5 snaar, NG2/NG3 hebben de voorkeur.

Alles is uit te proberen en op te halen in Ommen, uiteraard onder het genot van een kopje koffie of een biertje!

Plaats reactie