TK DeArmond Starfire Black, Modified - GERESERVEERD

Ben je op zoek naar een bassist of wil je van je versterker af? Plaats hier een bericht!
Forumregels
We zouden graag zien dat je om een aantal zaken denkt in dit subforum. Nieuwe regels staan bovenaan dik gedrukt, maar ze zijn allemaal even belangrijk natuurlijk.

- Alleen een link naar een verkoopwebsite en/of summiere informatie is niet voldoende.
- Begin de titel van je advertentie met een voorvoegsel (FEELER, GZ, TK/TR, TR, Aangeboden, TK) uit het menu.
- Niet meer dan 3 advertenties per persoon. Als je meer artikelen wilt verkopen zet ze dan in 1 advertentie.
- Alleen muziekgerelateerde onderwerpen.
- Niet voor commerciële doeleinden gebruiken.
- Niet 'bumpen' zolang je nog een advertentie op de eerste pagina hebt staan.
- Duidelijke titels (dus geen 'grote opruiming' bijv.).
- Bij voorkeur een prijs in het onderwerp.
- Verwijder je advertentie als hij niet meer actueel is!
- Advertenties worden na twee maanden automatisch verwijderd.

Advertenties die niet aan de regels voldoen / regels overtreden kunnen zonder kennisgeving verwijderd worden. Neem voor advertentiemogelijkheden contact op met Arjen.

www.basgitaarforum.nl biedt slechts de mogelijkheid tot het plaatsen van advertenties. De afhandeling van transacties geschiedt geheel op eigen risico. basgitaarforum.nl is op geen enkele manier aansprakelijk voor schades, verlies, (financiële) malversatie enz.
Plaats reactie
Droombolus
Jongere Oudere

TK DeArmond Starfire Black, Modified - GERESERVEERD

Bericht door Droombolus » 06 mei 2018, 16:21

Wegens het inkrimpen van mijn kolleksie te koop "de zwarte" Starfire uit 1997. Ze is een 30.5" short-scale maar door de plaatsing van de brug voelt ze aan als een long-scale als je 'r omhangt. De top-nut is 4 cm.

De originele mechanieken zijn vervangen door Grover Titan Convertible Tuners en de DeArmond Gold-Tone PUPs zijn vervangen door Bill Lawrence EB-50PC PUPs.

Ik vind alle modificaties helemaal goed uitgepakt maar: De body is ooit uitgefreesd om er Chi-Sonics semi-acoustic PUPs in te kunnen hangen en de gaten voor de tuners zijn uitgeboord dus ze is niet meer in originele staat terug te brengen. Originele PUPs, de Chi-Sonic PUPs en tuners zijn niet meer aanwezig.

Er is geen koffer of gig-bag voor deze bas aanwezig. De vraagprijs is € 250

Ik ben niet geïnteresseerd in ruilvoorstellen en ze kan hier in Lelystad aan de snaar gevoeld / opgehaald worden, ik ga 'r niet opsturen. Voor verdere vragen kan je me altijd een PB sturen natuurlijk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Experience is the ultimate teacher

Plaats reactie