TK Chowny SWB-1 shortscale bas met DiMarzio DP123BK pickups

Ben je op zoek naar een bassist of wil je van je versterker af? Plaats hier een bericht!
Forumregels
We zouden graag zien dat je om een aantal zaken denkt in dit subforum. Nieuwe regels staan bovenaan dik gedrukt, maar ze zijn allemaal even belangrijk natuurlijk.

- Alleen een link naar een verkoopwebsite en/of summiere informatie is niet voldoende.
- Begin de titel van je advertentie met een voorvoegsel (FEELER, GZ, TK/TR, TR, Aangeboden, TK) uit het menu.
- Niet meer dan 3 advertenties per persoon. Als je meer artikelen wilt verkopen zet ze dan in 1 advertentie.
- Alleen muziekgerelateerde onderwerpen.
- Niet voor commerciële doeleinden gebruiken.
- Niet 'bumpen' zolang je nog een advertentie op de eerste pagina hebt staan.
- Duidelijke titels (dus geen 'grote opruiming' bijv.).
- Bij voorkeur een prijs in het onderwerp.
- Verwijder je advertentie als hij niet meer actueel is!
- Advertenties worden na twee maanden automatisch verwijderd.

Advertenties die niet aan de regels voldoen / regels overtreden kunnen zonder kennisgeving verwijderd worden. Neem voor advertentiemogelijkheden contact op met Arjen.

www.basgitaarforum.nl biedt slechts de mogelijkheid tot het plaatsen van advertenties. De afhandeling van transacties geschiedt geheel op eigen risico. basgitaarforum.nl is op geen enkele manier aansprakelijk voor schades, verlies, (financiële) malversatie enz.
Plaats reactie
JohandeJong

TK Chowny SWB-1 shortscale bas met DiMarzio DP123BK pickups

Bericht door JohandeJong » 02 nov 2018, 17:32

Chowny SWB-1 shortscale bas met DiMarzio DP123BK pickups
zie ook: https://www.marktplaats.nl/wijzigAdvert ... mympSeller

Vraagprijs €550,-. Voor forumleden minimum prijs €500,-
SWB1tekoop.jpg
SWB1tekoop.jpg (70.21 KiB) 203 keer bekeken
De Chowny SWB-1 shortscale bas is ontworpen door bassist Scott Whitley.
Deze creme kleurige bas is uniek want er is maar één in deze kleur gemaakt.
Door de dunne shortscale hals (30,75 inch) zeer gemakkelijk te bespelen, vooral als je niet al te grote handen hebt. Er zijn 24 fretten waardoor je een erg groot bereik hebt. De bas is zeer veelzijdig en inzetbaar voor alle denkbare stijlen. Ook akkoorden zijn op deze bas eenvoudig te spelen en komen zeer duidelijk door.
In de ruimtes voor de pickups heb ik extra 'shielding' aangebracht. Ik heb de originele pickups (worden meegeleverd) vervangen door DiMarzio DP123BK Model J pickups (twv €110,-) waarmee de bas nog veel meer kracht en diepte krijgt. Hiermee doet de bas niet onder voor de actieve Pro modellen.

De bas is slechts een enkele keer bespeeld en is dan ook nog als nieuw. Er is geen enkele beschadiging of slijtplek of wat dan ook aanwezig. De gemonteerde snaren zijn de originele roundwound snaren die nog nooit gebruikt zijn.

Bij deze unieke bas kan ik je eventueel een Gator GC-ELEC-XL ABS hard case (€ 90) of een Gator G-PG Electric ProGo Deluxe Gigbag (€ 100) leveren waar deze bas perfect in past. Beide nagenoeg ongebruikt dus nog als nieuw.

Wil je een goede indruk krijgen van wat deze bas allemaal kan, zoek dan in Youtube naar het kanaal van Scott Whitley (https://www.youtube.com/user/BoogieEx/videos) of van Reinier Siemons (https://www.youtube.com/channel/UCwZbLQ ... xTQ/videos). Dan kun je vele voorbeelden beluisteren. Bedenk dat dankzij de DiMarzio pickups deze bas minstens zo goed klinkt als de duurdere SWB-Pro die ook veel in de video's voorbij komt.

Ik verkoop deze bas omdat ik nog 2 Chowny's heb, ik bijna alleen maar fretloos speel en omdat mijn verzameling bassen te groot wordt.
Verzenden is mogelijk maar liever kom je even langs.

Body Wood Solid Ash
Neck Maple
Fingerboard Ebony
Frets 24
Scale Length 30.75"
Electronics Passive
Controls Pickup Selector / Volume / Tone Selector
Pickups Single-coil Jazz (meegeleverd) vervangen door DiMarzio DP123BK
Tuners Chrome
Bridge mono-rail (string through body option)

Developed by Scott Whitley a professional gigging bassist (Big Country and formerly The Animals) the SWB-1 Scott Whitley Signature is designed to be a professional gigging bassists short scale bass.
Traditionally ‘short scale bass’ has largely been associated with student basses and limited, muddy tones – not any more! The SWB-1 Scott Whitley Signature is a professional, modern-sounding short scale bass affordable to everyone.
The SWB-1 Scott Whitley Signature is an incredibly flexible bass and suits any style of playing – from growly traditional through to scooped, hi-fi slap tones and everything in between.
The angled pickups make for a more natural transition from low to high strings – the low strings stay nice and focused whilst keeping the higher strings fuller-sounding.
The 30.75” scale & beautifully slim yet substantial neck feel instantly easy & natural to play without stretching. The high mass chrome bridge provides 18mm string spacing which aids faster, easier playing without feeling too unfamiliar when coming from the 19mm spacing used on most bigger basses. The simple yet elegant body shape is extremely comfortable with it’s smooth rounded edges.
Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat! :rock2:

Plaats reactie