TK: GK Gallien Krueger MB210 II 500 watt combo

Ben je op zoek naar een bassist of wil je van je versterker af? Plaats hier een bericht!
Forumregels
We zouden graag zien dat je om een aantal zaken denkt in dit subforum. Nieuwe regels staan bovenaan dik gedrukt, maar ze zijn allemaal even belangrijk natuurlijk.

- Alleen een link naar een verkoopwebsite en/of summiere informatie is niet voldoende.
- Begin de titel van je advertentie met een voorvoegsel (FEELER, GZ, TK/TR, TR, Aangeboden, TK) uit het menu.
- Niet meer dan 3 advertenties per persoon. Als je meer artikelen wilt verkopen zet ze dan in 1 advertentie.
- Alleen muziekgerelateerde onderwerpen.
- Niet voor commerciële doeleinden gebruiken.
- Niet 'bumpen' zolang je nog een advertentie op de eerste pagina hebt staan.
- Duidelijke titels (dus geen 'grote opruiming' bijv.).
- Bij voorkeur een prijs in het onderwerp.
- Verwijder je advertentie als hij niet meer actueel is!
- Advertenties worden na twee maanden automatisch verwijderd.

Advertenties die niet aan de regels voldoen / regels overtreden kunnen zonder kennisgeving verwijderd worden. Neem voor advertentiemogelijkheden contact op met Arjen.

www.basgitaarforum.nl biedt slechts de mogelijkheid tot het plaatsen van advertenties. De afhandeling van transacties geschiedt geheel op eigen risico. basgitaarforum.nl is op geen enkele manier aansprakelijk voor schades, verlies, (financiële) malversatie enz.
Plaats reactie
Rody

TK: GK Gallien Krueger MB210 II 500 watt combo

Bericht door Rody » 04 nov 2018, 18:17

FOTO's: https://www.2dehands.be/muziek/muziekin ... 02371.html

TK Gallien Krueger Basscombo
2*10 inch (op de tweede foto zie je duidelijk de plaatsing van de speakers en tweeter)
500W (class d eindversterker)
uitbreidbaar met 8 ohm speaker (enige combo in deze reeks van GK waar je nog een passieve speaker aan kan aansluiten)
17 kilo (heel goed tilbaar) - laatste foto handig om de grootte in te schatten
ingebouwde limiter
tweeter (in en uitschakelbaar)

Gemaakt in de USA

Let op: dit is geen slaapkamercombo maar een volwaardige versterker om live/repetities mee te spelen. Superluid en meer dan genoeg om in een band mee te kunnen. In tegenstelling tot alle andere combo's van GK in deze reeks kan je op deze ook nog een extra speaker aansluiten voor meer speakeroppervlak. Heel eerlijke maar toch punchy klankweergave. Heel efficiënte eq en drive aan boord.

Niet van nieuw te onderscheiden, staat letter geen enkele kras op! Ik doe hem weg omdat ik deze had gekocht om te gebruiken in een receptie/jazzcombo setting (lekker makkelijk in één hand uit de auto) maar dat project is stilgevallen waardoor ik deze combo enkel thuis heb staan en dat is zonde.

Nieuwprijs nu bij bax 679.
Mijn prijs: 400 euro (BGF prijs bespreekbaar)
Te testen op vol volume in Duffel of op bescheiden volume in Mortsel (België, ½ uurtje van Nederlandse grens)

Enige ruilvoorstellen die ik overweeg zijn spullen van Darkglass en Aguilar of eventueel een contrabas, EUB.

Plaats reactie