Ik moet toch een keer iets laten horen...

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Squire
Berichten: 6066
Lid geworden op: 29 jul 2004, 10:33

Ik moet toch een keer iets laten horen...

Bericht door Squire »

Heej,
Aangezien ik lid ben van dit forum, voel ik me verplicht iets te laten horen van mij op de bas. Ik heb het net even opgenomen via de MIC ingang op mn PC, direct vanaf mn bas. Dus de geluidskwaliteit is niet je van het.
Ik speel overigens op mijn MusicMan Stringray en ik heb een Digitech Bass Driver Bass Overdrive/Distortion en een Digitech Synth Wah, beide pedalen gebruik overigens niet in de opnames:)
Ik speel tussen 1 en 2 jaar. Ik ben nog niet heel goed, maar ik heb les, dus er wordt aangewerkt. Ik speel in twee bands(een pop/rock band en een soort van speed death metal band), waar ik nog geen demo van heb..

Je vindt vier nummers op de site. Ik deed meer iets met mijn ogen dicht, zomaar wat.. dus erg logische dingen ga je niet horen..

https://www.geocities.com/anoukkkane/solo/

Greetz,
Philip

P.s
Thomas Miller is mijn favoriete bassist. Hij speelt bij Symphony X, moet je maar is naar luisteren als je die band nog niet kent. Zitten extreem snelle en leuke baslijnen in.. En ze zijn moeilijk, maar dat is voor iedereen verschillend.
Gebruikersavatar
Equalizer
Berichten: 967
Lid geworden op: 25 dec 2003, 17:27

Bericht door Equalizer »

@iedereen: Rechtermuisknop, doel opslaan als!!

Anders gaat de site over z'n datalimiet en issie een uur niet toegankelijk, zoals nu. M'n reactie komt later.. :wink:
Gebruikersavatar
Equalizer
Berichten: 967
Lid geworden op: 25 dec 2003, 17:27

Bericht door Equalizer »

Klinkt wel leuk, maar sommige dingen komen niet helemaal uit de verf door je.. tja hoe noem je dat.. frasering denk ik. Dan komt het wat aarzelend over. Maarja je speelt ook nog niet zo lang, dus lang niet slecht hoor! :wink: Het geluid is ook best goed trouwens (je hebt er ook wat reverb aan toegevoegd he).
'Zomaar wat slappen' doet het niet bij mij, wil -ie niet downloaden.
Oja probeer ook eens wat met drum erbij op te nemen, is errug leuk!
Plaats reactie