Mini Q-tron opname

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Equalizer
Berichten: 967
Lid geworden op: 25 dec 2003, 17:27

Mini Q-tron opname

Bericht door Equalizer »

Zoals je misschien wel in de Testhoek hebt gelezen (https://www.basgitaarforum.nl/viewtopic.php?t=1156) heb ik sinds kort een Mini Q-tron. Heb er wat mee opgenomen, niet helemaal foutloos maarja.

https://www.digitalsoundplanet.com/Membe ... 022187.mp3

Eerst een tapstukje, dan wat geslap en vervolgens fingerstyle met alleen m'n brugelement aan en dicht bij de brug aanslaan. Bas is 1 track, drum met Hammerhead gemaakt.
Settings: Drive 5, Q 10, Mode LP. Hij kan dus ook warmer of juist feller klinken door aan de Drive knop te draaien, of door zachter of harder aan te slaan.
Gebruikersavatar
roberto
Berichten: 496
Lid geworden op: 09 okt 2003, 13:07

Bericht door roberto »

yeaahh baby! coole grooves hoor. ga je dat ding niet alleen heel weinig gebruiken in bandsituaties enzo?
'Let Beavis & Butthead preach to our youth about fire'
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14303
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Bericht door gilles »

:D :dance: :!:
de grote storthoop heeft gesproken
Gebruikersavatar
ropstop
Berichten: 621
Lid geworden op: 26 jul 2004, 16:30

Bericht door ropstop »

Koel!

/me weet wat z'n volgende bas-hebbedingetje-aanschaf wordt!
Ja toch?
Gebruikersavatar
Equalizer
Berichten: 967
Lid geworden op: 25 dec 2003, 17:27

Bericht door Equalizer »

Dank u! :)
roberto schreef:yeaahh baby! coole grooves hoor. ga je dat ding niet alleen heel weinig gebruiken in bandsituaties enzo?
Inderdaad. Maar da's toch met de meeste pedalen zo bij bassisten, een distortion/overdrive zul je ook niet vaak inzetten tenzij je in een metalband of iets in die richting speelt. Ik zit op het moment niet in een band, maar ben van plan in ieder geval iets met funk te gaan doen, daarvoor leek me dit best bruikbaar. Verder issie gewoon cool :mrgreen:
Plaats reactie