HOUSEEEEE!!!

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Plaats reactie
Bogey
Berichten: 1564
Lid geworden op: 14 aug 2004, 13:26

HOUSEEEEE!!!

Bericht door Bogey »

Hier een trancenummer waar ik laatst op ingespeeld heb bij Alankara, is nu nummer 8 op de ID&T-radio hitlijst (ja die bestaat!), dus eindelijk weeres een echte bas in plaats van een sequencer!
check it AIAI!! https://www.geocities.com/chrisdevoogd/music.mp3
Gebruikersavatar
Equalizer
Berichten: 967
Lid geworden op: 25 dec 2003, 17:27

Bericht door Equalizer »

Sorry, this site is temporarily unavailable!
The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information.
Access to this site will be restored within an hour. Please try again later.
Bogey
Berichten: 1564
Lid geworden op: 14 aug 2004, 13:26

Bericht door Bogey »

volgens mij doet-ie het weer!
Gebruikersavatar
rendering_rebel
Berichten: 443
Lid geworden op: 13 aug 2004, 12:27

Bericht door rendering_rebel »

Nope. still down
Trespassers in Stereo
If video games influenced us, the Pacman generation will be running in dark rooms, eating pills and listening to repetitive music...
Bogey
Berichten: 1564
Lid geworden op: 14 aug 2004, 13:26

Bericht door Bogey »

nu weer wel...! :(
Gebruikersavatar
Equalizer
Berichten: 967
Lid geworden op: 25 dec 2003, 17:27

Bericht door Equalizer »

Nou ik heb em nu kunnen downloaden. Hij is wel leuk, niet echt mijn muziek (de drum en zang), maar je baspartij voegt zeker wat toe!
Hierbij kun je moeilijk samen met de bassdrum een groove neerzetten, maar het speelt opzich nog wel lekker (ik bas nu even mee, gewoon wat in me opkomt).
Bogey
Berichten: 1564
Lid geworden op: 14 aug 2004, 13:26

Bericht door Bogey »

Ja het is niet mijn muziek, maar het is wel leuk om te doen. Dit was zowiezo een 'spoedje' zijn vaste bassist kon niet en dit is in twee takes gedaan. Nu ben ik zijn vaste gast haha! Maar heb wel wat funkier tracks ook ingespeeld maar die zijn nog niet afgemixed. Het is zowiezo best wel pittig vond ik als je ergens komt en iemand zegt nou speel maar wat, geen akkoordenschema's, geen voorbeeldjes of iets.. ik was al blij dat er iets uitkwam! :lol:
Plaats reactie