Muziek van jezelf plaatsen?

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.

Doen?

Ja
30
88%
Nee
4
12%
 
Totaal aantal stemmen: 34

Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Muziek van jezelf plaatsen?

Bericht door Dr Teng »

Misschien leuk om hier, of ergens als apart deel van dit forum eens een mp3tje van jezelf te plaatsen?
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Lijkt me cool!!
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Thijzema
Berichten: 581
Lid geworden op: 07 okt 2003, 19:59

Bericht door Thijzema »

Ja, lijkt me wel een strak plan. Iedereen zn Skillz laten horen :D
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Thijzema schreef:Ja, lijkt me wel een strak plan. Iedereen zn Skillz laten horen :D
Hmm.....zal ik maar niet posten dan :oops: :lol:
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Thijzema
Berichten: 581
Lid geworden op: 07 okt 2003, 19:59

Bericht door Thijzema »

De mensen die denken dat ze geen skillz hebben *verek, ik hoor ook in dat rijtje* kunnen wel leren misschien :?
Lijkt me wel vet om een keer iets te posten en dan allemaal goeie reacties te krijgen, de streeld je ego wel :D
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Thijzema schreef:De mensen die denken dat ze geen skillz hebben *verek, ik hoor ook in dat rijtje* kunnen wel leren misschien :?
Lijkt me wel vet om een keer iets te posten en dan allemaal goeie reacties te krijgen, de streeld je ego wel :D
Hahah opzich een goed id, maar dan moet ik het wel durven :roll: :lol: :lol: :wink:
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Jos
Berichten: 33
Lid geworden op: 09 dec 2003, 17:18

Bericht door Jos »

Is wel een leuk idee. Gewoon een drumcomputertje aanzetten, een programma zoals Cooledit Pro laten opnemen, de bas pakken en gewoon lekker met de drum meespelen. Doe ik ook vaak. Lelijke stukjes kan je er nog uit halen of anders overnieuw spelen.

En de versterker aansluiten op de pc lijkt me het beste, maar met een mic. kan het ook...
Gebruikersavatar
Beestmens
Berichten: 1472
Lid geworden op: 27 dec 2003, 22:28

Bericht door Beestmens »

Horen coverstukjes hier ook bij? :o
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

Misschien is een 'Sounds' forum dan een ideetje? Ik kan er zo eentje aanmaken: geen probleem :wink:

Als ik dan toch nieuwe fora aan ga maken: misschien ook een apart versterkergedeelte? Toen ik het forum opgezet heb, heb ik bewust niet teveel subfora aangemaakt omdat het nog niet echt druk was. Nu begint het wat drukker te worden en kan die splitsing denk ik wel. Wat zouden jullie daar van vinden?
Gebruikersavatar
Beestmens
Berichten: 1472
Lid geworden op: 27 dec 2003, 22:28

Bericht door Beestmens »

Misschien enkel een apparatuur gedeelte? Niet meer ook denk ik.
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Amps /Music /FX /Basses

Zoiets?

En voor de luitjes die zichzelf niet goed genoeg vinden om te posten, wel doen! Je kunt genoeg positief commentaar oppikken waar je vast wat mee kunt. Niemand is te goed om te leren.

Overigens vind ik het top dat er een apart basgitaarforum is, ik was er al naarstig naar op zoek -wat een woordkeuze...naarstig :roll:- tijdens de gitaarforum-tijd.

Beetje gitaristenshredziektes kreeg ik daar.

Je hebt vijf miljoen euro te besteden, welke effecten koop je daarvoor? :mrgreen:

En dan elke mogelijkheid serieus bekritiseren ook!
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

Ja, is denk ik wel het handigste. Zal er binnenkort als ik even wat tijd over heb even naar kijken.
Gebruikersavatar
RobertoEDB605
BassWeed
Berichten: 1040
Lid geworden op: 14 nov 2003, 19:21

Bericht door RobertoEDB605 »

dat van die sounds is opzich een leuk id maar mijn ervaring is dat het niet echt werkt... meestal posten maar 1 of 2 mensen iets en dan is het enthousiasme over.... :cry:

maar misschien zitten we hier wel met zo'n enthousiaste mensen dat we het misschien nog maar's moeten proberen..!
//DUMPWEED.NL\\ Punkrock since 2001
Æ

Bericht door Æ »

Wat the heck... in afwachting van een sounds-gedeelte, post ik gewoon wat van m'n projectje.

Human Liberation Front - Naamloos.
Een helaas nooit afgemaakt nummer...

Human Liberation Front - Ignoramus.

Helaas is het projectje uit elkaar, heb ik geen band meer, en met m'n 1-persoonsprojectje heb ik nog geen muziek opgenomen.
Laatst gewijzigd door Æ op 14 jan 2004, 22:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Beestmens
Berichten: 1472
Lid geworden op: 27 dec 2003, 22:28

Bericht door Beestmens »

Ik wil wel sounds posten hoor....maar dan vind ik dat je oko gewoon coverstukjes mag doen. :wink:
Plaats reactie