Nieuw mp3tje :)

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Nieuw mp3tje :)

Bericht door Dr Teng »

He luitjes,

Hier een vluchtige opname van iets, wat ik ongeveer in deze volgorde wil spelen op de Guitar Awards over een tijdje.

Wat vinden jullie ervan, afgezien van de 'ruisjes, knarsjes en kraakjes' zo af en toe? ;)

https://www.warande.uu.nl/~bgall/music/Sorrow.mp3
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
Beestmens
Berichten: 1472
Lid geworden op: 27 dec 2003, 22:28

Bericht door Beestmens »

Ik vind vooral die harmonic-stukjes leuk. En voor de rest afgezien van een paar foutjes ook lekker gespeeld, alleen je kan merken dat je het nog wat vaker moet spelen totdat het bijna vanzelf gaat. Dus gewoon als je tijd hebt de hele tijd je stukkie spelen.

Maar zeker een pluim het klinkt zeer lekker. :wink:
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Idd, ik heb het vanochtend ook ineens opgenomen, zonder het een paar keer gespeeld te hebben. Af en toe pingel ik het eens wat door, maar ik moet er nog ietsje teveel 'actief' bij nadenken. Vond ik zelf ook al, maar om nou zoiets tien keer achter elkaar op te nemen, word je ook wat simpel van.

Bedankt voor de pluim overigens. ;)

Edit: vanavond nog een keer opgenomen en dit is een stukkie beter naar mijn mening. :)
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
Beestmens
Berichten: 1472
Lid geworden op: 27 dec 2003, 22:28

Bericht door Beestmens »

Komop mensen geef die dude eens wat reacties. :roll:
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Ben druk aant downen!! :wink:
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Kvinum koel! Vooral het melodische stuk.....het slappen...(or wtf het ook is) vink iets minder.....maar dat zal aan mijn speakers liggen.....(zijn beetje kaput!) :D Wat mij betreft een 8.5! :wink: :roll:
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Clunk
Berichten: 1363
Lid geworden op: 26 dec 2003, 19:06

Bericht door Clunk »

Beestmens schreef:Komop mensen geef die dude eens wat reacties. :roll:
nou... vooruit.

ik vind em ook wel leuk.
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Dat 'slapstuk' raak ik een beetje te enthousiast van het loopje en tikt het iets te vaak te tegen de snaren aan. Thanks anyway!
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Aaaaah.....daar komt de aap uit de zak! :lol: :wink:
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Rhinus
Berichten: 638
Lid geworden op: 07 dec 2003, 23:06

Bericht door Rhinus »

Klinkt erg lekker vind ik :). Hoe heb je dat opgenomen? En, heb je er ook een tab van? :D
Rhinus
Berichten: 638
Lid geworden op: 07 dec 2003, 23:06

Bericht door Rhinus »

Is dat rond 3:10 een foutje? Want dat klinkt raar.
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Klinkt inderdaad wel een beetje vreemd als je beter luistert, maar ik sla dezelfde toon nog een keer vlak erna aan. Geen foutje in elk geval. Rond twee minuten zitten er wel wat slordigheden, beetje rommelig gespeeld. Voor de rest valt het mee geloof ik. Afgezien van het geratel van de snaren tegen de frets... kuthals.
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
roberto
Berichten: 496
Lid geworden op: 09 okt 2003, 13:07

Bericht door roberto »

balls up de teng!!

klinkt leuk maar eerlijk gezegd vind ik het een beetje klinken als een paar leuke riedeltjes achter elkaar geplakt. alles in e min? de harmonics verneuken het geheel een beetje.

groeto

roberto
'Let Beavis & Butthead preach to our youth about fire'
Gebruikersavatar
Beestmens
Berichten: 1472
Lid geworden op: 27 dec 2003, 22:28

Bericht door Beestmens »

Ik vind die harmonics wel wat sfeer toebrengen hoor :roll:
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Hmm... die harmonics in het begin doe ik iets langzamer, zodat het beter klinkt. Idd vind ik ze althans zeker wel wat toevoegen, zoals Beestmens al zei.

Roberto, het moet idd nog wat meer een geheel worden, maar ik heb alweer wat verbeteringen liggen. Optimaliseren heet zoiets toch? ;)
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Plaats reactie