File II voor de Guitar Awards > Groovy Suburbs <

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

File II voor de Guitar Awards > Groovy Suburbs <

Bericht door Dr Teng »

Daarna horen jullie niets meer van me. ;)

Laat maar horen het commentaar, altijd welkom, mits enigszins gefundeerd... dit is overigens de ruige versie ervan en niet die ik daar ga inleveren.


https://www.warande.uu.nl/~bgall/music/G ... uburbs.mp3
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Hmm.....ik vind dat je bas echt goed klinkt!
Maar dat het (voor mijn gevoel iig) niet echt als een geheel klinkt........
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Æ

Bericht door Æ »

De afzonderlijke stukjes klinken erg lekker, alleen die stiltes dat je van het ene naar het andere stukje gaat, zou het lekkerder klinken als je er naartoe werkt in plaats van een stilte? Zo krijg je een gevoel van coherentie.
Erg lekker, maar naar mijn gevoel nog niet helemaal áf.
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Idd de overgangen zijn nog niet echt goed, maar daarom is dit ook een ruige versie ;)

Het lijkt me lekkerder om het beginthema ietsje trager te spelen, ik heb het gevoel dat het nu niet echt relaxt overkomt. Het is wel een dominant riffje, alleen dit lijkt wel te snel.
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Plaats reactie