Zeg, waar blijven alle muziekjes?

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Gebruikersavatar
RobertoEDB605
BassWeed
Berichten: 1040
Lid geworden op: 14 nov 2003, 19:21

Bericht door RobertoEDB605 »

jaja, ik heb zelf geld verdient met dit soort shit onderhouden en uitbreiden (DOWNLOADEN) voor andere mensen...:D

toch heb ik ook wel's zelf wat geschreven in de machtige taal PHP.
//DUMPWEED.NL\\ Punkrock since 2001
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Afgelopen woensdag ons eerste optreden gehad. Trinity feest in Utrecht van UBV. De Utrechtse Biologen Verenging. Echt een lange rij voor de kassa, tering... er waren echt veel mensen.

Het was een goed optreden, nog een jam na een nummer gedaan, die zeer in de smaak viel. Als het goed is komt er een verslag in het U-blad, die laat ik jullie niet onthouden natuurlijk! ;)
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

Nouja, gisteravond is dus niet gelukt.. toch geen tijd ervoor gehad :(

Vanavond gaat het ook niet lukken, dus misschien morgen. Heb de mod in ieder geval al wel op de server staan, moet alleen nog even toegepast worden.
Gebruikersavatar
roberto
Berichten: 496
Lid geworden op: 09 okt 2003, 13:07

Bericht door roberto »

nou, ik heb net effe een paar keer goed geluisterd naar de opnamen en het kouwe zweet slaat een beetje op m'n rug. volgende week zijn we compleet, proberen we het nog een keer.
'Let Beavis & Butthead preach to our youth about fire'
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Met onze band zullen we proberen om komende maandag wat acceptabels op MD te krijgen. Leve de DI uitgang van de bas, want anders kan je met cheap-ass rommel niet een fatsoenlijke sound door het ook al crappy mengpaneel krijgen. We zijn van ruimte geswitcht op maandag en hier staat nu nieuwere shit.

I'll keep you informed!
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
RobertoEDB605
BassWeed
Berichten: 1040
Lid geworden op: 14 nov 2003, 19:21

Bericht door RobertoEDB605 »

ik zal binnekort ff een "jam" (beetje aankloten) posten van mij en de drummer. 8)
//DUMPWEED.NL\\ Punkrock since 2001
Theraphosa
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 nov 2003, 01:25

Bericht door Theraphosa »

Ha, hier moet ik zijn. Je wil muziek? kijk maar eens uit naar de volgende band dan. Ik moet er ff bijvertellen, dat de opnames met slechts één stereo microfoon zijn gemaakt, overhead, twee kanalen, op een cassette bandje in onze oefenruimte. Vandaaruit zijn ze naar de PC getransporteerd en iets gemixt zijn voor meer balans tussen hoog en laag.
Ik hoor jullie reacties nog wel.

groeten Dennuz


https://www.noizgate.nl


:evil: :twisted:
Het voordeel van een stoma, is, dat je er een mooie, roze anus aan over houdt. . . . .
Gebruikersavatar
J!
Berichten: 870
Lid geworden op: 11 jan 2004, 15:12

Bericht door J! »

Nou... zo bijzonder vind ik 't niet hoor... ik bedoel.. je kondigd 't aan alsof dit 't helemaal moet gaan worden.

J! 8)
netjes?

TWITTERRRRRRRRRR

netjes!
Gebruikersavatar
roberto
Berichten: 496
Lid geworden op: 09 okt 2003, 13:07

Bericht door roberto »

ik houd niet zo van die teringherrie. beetje sepultura-ripoff 'out of control'. de bas doet doem-doem-doem, that's it?
om met 'de la soul' te spreken:'Give me some'n i can dance to'
'Let Beavis & Butthead preach to our youth about fire'
Æ

Bericht door Æ »

Teringherrie?
Ik vind het wel ok klinken, rekening houdend met geluid ;).
En reken maar dat je hier op kunt dansen...
Dat de bas slechts 'doem-doem-doem' doet is simpelweg niet genoeg te horen. Daarbij kan je wel ingewikkelde loopjes bedenken, maar als het met je strakheid waardeloos is gesteld, kan je beter een wat simpelere maar strakke baslijn hebben.

Roberto, je zeurt. Wanneer kom jíj eens met wat muziek? De beste stuurlui staan aan wal...
Theraphosa
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 nov 2003, 01:25

Bericht door Theraphosa »

thanx voor de reacties. We zijn niet bedoeld om een ripoff te maken van sepultura, machine head, pantera of down en superjoint ritual, we maken onze eigen metal, en zolang we niet beter klinken dan pantera, stellen wij ons niet arrogant op. Dat je niet van die muziek houd, kan ik nix aan doen, en ik denk dat zelfs een flea geen ingewikkelde licks zal gaan spelen. Dat kan ook niet de bedoeling zijn van metal, als wij dat zouden willen doen, hadden we wel een jazz combo opgezet. Nee, dat zit er dus niet in,sorry. We gaan vrolijk door, hopelijk eind volgende maand de demo klaar, en dan optredens voor elkaar zien te krijgen. Jullie horen het nog wel. Bedankt!!!!!!!!


Groeten,
Dennuz........ :lol:


om met 'de la soul' te spreken:'Give me some'n i can dance to'
Tja, we kunnen ook niet iedereen plezieren. Dan maar alleen diegenen die weten wat headbangen is. Thnx, Mathematical.....
Het voordeel van een stoma, is, dat je er een mooie, roze anus aan over houdt. . . . .
Æ

Bericht door Æ »

Héhé... een half jaar lang heeft Human Liberation Front op z'n gat gelegen (dankzij een sterk staaltje miscommunicatie), maar nu vliegen de vlammen er weer vanaf.
Ik presenteer het nieuwe nummer van HLF (nog wel instrumentaal, volgende week zing ik het pas in, het aftellen voor het nummer is daarvoor ook even geplaatst, dat hoort niet bij het nummer, alleen begint de zang tegelijk met de muziek en timing is everything): Mine To Give, Yours To Receive.
Voor de liefhebbers, hieronder de tekst...

They do not care
About the pin stuck in the lower part of your back
For their's to gain the wealth made from the suffering
You undergo
Blind eyes make a world of maddening agony
Ignorance creates disbelief
Ignorance should be punished

I can cry an ocean of senseless tears
But instead I chose to stand up for defence
The sheep for butchery, and your pain shall be mine to give
Yours is chosen by your own, for your slaying I will look the other way
Gebruikersavatar
roberto
Berichten: 496
Lid geworden op: 09 okt 2003, 13:07

Bericht door roberto »

ik ben benieuwd naar de drummer die dat live kan spelen withmathnsmc..godverdomme waarom neem je ook zo'n moeilijke naam man?!

dat wil ik wel zien

groeto
'Let Beavis & Butthead preach to our youth about fire'
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

:shock:

Had wel snels verwacht maar dit?? Ben inderdaad ook benieuwd wie dit zou kunnen drummen. Zou het nummer in ieder geval niet langer maken, dat houdt sowieso geen enkele drummer uit ;)

Ben in ieder geval benieuwd naar de versie met zang :D
Æ

Bericht door Æ »

Het nummer is geschreven met behulp van een drumcomputer, maar naderhand even in de oefenruimte getest of we het ook daadwerkelijk waar konden maken. De gitarist is tevens de drummer (klinkt ook enigzins kaal in de oefenruimte :wink: ) en had weinig problemen met de snelheden (heeft het 'droog' oefenen in bushokjes toch iets opgeleverd). De reden dat het nummer zo kort is, is simpel: de tekst duurt niet langer, en we wilden een keertje een lekker korte frontale aanval maken. Wat dus hopelijk enigzins gelukt is... :lol:
In ieder geval: dank voor de feedback!
Plaats reactie