Pelle's Muzikale Fratsen

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Pelle's Muzikale Fratsen

Bericht door Pellek »

Ik hoop dat ik dit hier ook mag zetten gezien er geen bas in zit in deze band.

Dit is mijn bandje, ik speel piano en zing. Op de myspace zijn de drie demo nummers te beluisteren. Demo gaan we binnenkort ook uitbrengen (datum moeten we nog prikken).

Verder ben ik momenteel bezig de website te vernieuwen. Ik hoop de nieuwe website er eind komende dag op te zetten.

Myspace: https://www.myspace.com/sorrybunch
Website: https://www.sorrybunch.com

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Laatst gewijzigd door Pellek op 17 feb 2020, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Optredens in Noord Holland

Bericht door Pellek »

Heej BGF,

De komende weken hebben we een aantal optreden voor het NH POP Live showcasetraject. Kaartjes kosten 5 euro en al het geld gaat naar ons als je ze bij ons koopt dus mail naar contactsorrybunch@gmail.com als je wil komen!

Data:
6 mei Podium Victorie in Alkmaar
12 mei in Manifesto in Hoorn
21 mei Waerdse tempel

Ik heb echt enorme in om op te treden en er komen nog heel wat andere bands dus het worden leuke avonden!

Oh ja, en als je onze muziek leuk vind kun je de demo (zie myspace voor foto van de demo) + kaartje kopen voor 7,50!

Daarnaast spelen we voor gratis op:
14 mei op Kaaspop
17 juni Hoornse Stadfeesten
16 juli Summerbreek

En hebben we een theatershow (met speciaal gecomponeerde muziek in een zeecontainer) van 7 - 15, en 17 juli bij het Over het IJ festival.
Rangertuf
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 apr 2011, 21:11

Bericht door Rangertuf »

Ik vind het wel goed.
De drums klinken wel wat dof, misschien daar nog wat op eq'en?
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Bericht door Pellek »

Dank je, en ja er is altijd wat wat we nog hadden kunnen doen maar we hebben er zelf geen verstand van :mrgreen: .

Binnenkort EP opnemen (begin juni) en dan willen we het wel stukken beter doen.

Pelle
Gebruikersavatar
DI-OEN
Berichten: 289
Lid geworden op: 23 apr 2008, 14:02

Bericht door DI-OEN »

Die eigenzinnig manier van zingen doet best wel aan FrYars denken.
(ik vindt de zang op het andere nummer wat minder maar die lijkt wat minder door de piano heen te snijden)
voor de rest zou ik hier best meer van willen horen.
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Bericht door Pellek »

Koel, die kende ik nog niet! Toffe muziek is dat :-)

En dank je voor het compliment. De EP komt na de vakantie uit, en we gaan begin juni opnemen (dus een aantal nummer komen op de myspace te staan in Juli!).
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Videoclip & Making of

Bericht door Pellek »

Hier de videoclip van On Water We Float! Low budget videoclip die wij met een jongen van school in 3 dagen (2 dagen brainstormen en 1 dag schieten) gemaakt! Ik had de video al eerder gepost, maar hier mag ie ook, en met de making of (waarin je ziet en hoort wat je niet hoort te zien en horen :) ).

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pFr9Xmtk58k[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3JPyNL2EYzw[/youtube]
Gebruikersavatar
Stijn_fi
Berichten: 380
Lid geworden op: 27 jun 2010, 00:12

Bericht door Stijn_fi »

Het doet me een beetje aan Radiohead denken (Catch 22), op die donkere stukken, soms een beetje aan het eerdere werk van Muse. Wel apart, vind dat laatste nummer met die videoclip een beetje langdradig, maar ik hoor het ook voor de eerste keer dus.. Jullie zijn met z'n tweeën, een drummer en een toetsenist?
Verstand op nul en nadenken.
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Bericht door Pellek »

Ja we zijn met z'n tweeen, ik speel toetsen en zing, en de drummer... drumt :mrgreen: .
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Bericht door Pellek »

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=32KozBsyq9o[/youtube]

Live videoclip van een van de nieuwere nummers. Jammer genoeg is de zang niet optimaal door slechte monitors, maar al met al toch blij met de opname (mooie beelden).

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Gebruikersavatar
Joost van Laake
Berichten: 2799
Lid geworden op: 10 apr 2006, 13:33

Bericht door Joost van Laake »

Mooi spul man dit...
Geen onaangename stem om naar te luisteren, een duidelijk eigen stemgeluid.
Goed bezig!
Main tools: Peterbuilt CS-P & T-Sonic | Lakland Skyline DJ04 | EICH TH 900 | EICH 612XL | SansAmp Paradriver DI |
Feestboek
Orkestje: All For Nothing
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Bericht door Pellek »

Dank je wel :D

Komende week de studio in, 6 nummer tellend EPtje opnemen! Heb er heel erg zin in, en heb ook zin om de hoes te gaan ontwerpen (dat doe ik altijd en bij de demo was ie ook speciaal, en nu wil ik kijken of ik iets pop-up boek achtigs kan doen!).
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Bericht door Pellek »

Ik dacht; ik zet het toch nog hier even neer; de website is online, met daarop de demo, en andere dingen.

https://www.sorrybunch.com

Morgen de laatste studiodag voor extra instrumenten, en dan hoop ik over een maandje de EP hier neer te kunnen zetten :dance:

En voor mensen die het leuk vinden; 7 t/m 15 en 17 juli speel ik op het Over het Ij festival een voorstelling met Sorry bunch muziek en andere dingen (het wordt echt een gaaf project, kaartje kost 3 euro).
WouterTron
Berichten: 800
Lid geworden op: 23 sep 2009, 19:14

Bericht door WouterTron »

Altijd leuk als je een echte bariton hoort in pop, heeft meteen iets bijzonders als het goed wordt gedaan.
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Bericht door Pellek »

Dank je wel :)

Op de EP is het bereik al wat groter, en is het denk ik tussen bas en tenor in, maar ik moet wel bekennen dat ik nooit zo naar mijn stem kijk hahaha. Toen ik je comment las moest ik vooral denken aan een gitaar.
Plaats reactie