Pelle's Muzikale Fratsen

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Sorry Bunch

Bericht door Pellek »

En toen was het bij de Sketchy Songs even stil. Ik ben er nog steeds mee bezig maar de video's worden groter en gaan daardoor ook trager. Wel heb ik een nieuwe video voor mijn band, Sorry Bunch. Sinds kort heb ik een nieuwe drummer en daar ga ik dan ook hard mee aan de slag :)

Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18580
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Sorry Bunch

Bericht door Pedullist »

Klinkt heerlijk Pelle. Drums ook erg fijn. Setup ziet er simpel uit maar klinkt als een klok.
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Sorry Bunch

Bericht door Pellek »

Dank je wel :) Eerste keer mixen van drums voor mij.

Nummer twee staat nu ook online!

NURZE
basflatulent
Berichten: 8644
Lid geworden op: 19 jul 2005, 16:11

Sorry Bunch

Bericht door NURZE »

Klinkt wel zeer goed Pelle!

ps: Ergens zit er diep in jou een supervette new-wave plaat verscholen.
Je stem en spel verraden dat een beetje ;-)
2 black Musicman stingrays 3eq - 1 natural Musicman stingray 3eq - boss effects - Ampeg svt classic - Ampeg 810

www.instagram.com/xhakonx
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Sorry Bunch

Bericht door Muziekschuur »

Prachtige lage stem. Ik denk dat een EV RE20 prachtig klinkt i.c.m. jouw stem.

Mooie sound. De drummer heeft een mooie slag. Mag je blij mee zijn. Complimenten.
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Sorry Bunch

Bericht door Pellek »

Dank je wel allebei :)

New wave zou inderdaad kunnen, hoewel ik dat qua muziek wel moeilijk vind om goed te doen. Dan wil ik wel een vette sound neerzetten. Maar misschien ooit :D

En zo'n EV is mij iets te duur. Ben wel benieuwd wat zo'n mic doet met mijn stem, misschien dat ik ervoor ga sparen. En ja Gido heeft een fijne slag. We repeteren ook waar we filmden en hij kan enorm zacht spelen wat heel fijn is.
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Sorry Bunch

Bericht door Pellek »



Klein maar leuk ding. Zie 16:00 voor mijn liedje. 1 miljoen subscribers en dit kleine liedje wordt wekelijks gebruikt :)
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19762
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Sorry Bunch

Bericht door Rieno »

Ha, vet! Dat kanaal kijk ik toch nog regelmatig eens op..leuke publiciteit :)
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Sorry Bunch

Bericht door Muziekschuur »

Hoe bevalt je nieuwe mic? Ik ben zo nieuwsgierig. Jouw laag dragend in een nieuwe song. Yeah.
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Sorry Bunch

Bericht door Pellek »

Rieno schreef:Ha, vet! Dat kanaal kijk ik toch nog regelmatig eens op..leuke publiciteit :)
Ja ik vind het ook een erg leuk kanaal. Ben ook wel Ps3 fan geworden (teveel goede games) dus altijd leuk om te zien wat er allemaal is.

En @Muziekschuur: ga binnenkort (lees binnen nu en 2 weken) een liedje opnemen. Dus stay tuned :)
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Sorry Bunch

Bericht door Muziekschuur »

Keep it low... Jij hebt zo'n speciale hout klank in dat laag. Ik hoor het weinig en ik weet dat vrouwen er echt...... he-le-maal plat voor gaan.... Dus... Doe het niet voor mij :mrgreen: doe het voor de vrouwen.... :lol: !
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Sorry Bunch

Bericht door Pellek »

Even een korte uitnodiging voor mensen die van 6 - 14 augustus niets te doen hebben. Ik speel (zowel in mijn eentje als met drummer) op Convoi de Fete. We spelen in Amsterdam, Gorinchem en Nijmegen.

Qua muziek ligt het verder wat stil. Zowel de sketchy songs als Sorry Bunch staat op een laag pitje. Ik speel nog veel maar schrijf wat minder. Komt wel weer, hopelijk.
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Sorry Bunch

Bericht door Pellek »

https://www.facebook.com/Sketchysong/vi ... 018371841/

Videotest gemaakt/sneak preview.

Er gaan weer video's aankomen! Onder andere een schaduwspel, een popout boek, green screen, en meer. En dan heb ik het nog niet gehad over de country, jazz, electro punk en andere genres die hierbij worden afgespeeld :)
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Sorry Bunch

Bericht door Muziekschuur »

Geen video met de nieuwe mic?
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Sorry Bunch

Bericht door Pellek »

De meeste liedjes waar ik nu video's voor maak zijn alweer wat ouder dus deze zijn nog opgenomen met andere mics. Verder heb ik een nieuw liedje maar daar zing ik niet op. Voor de opnames met Sorry Bunch in midden november ga ik em zeker wel gebruiken!
Plaats reactie