Pelle's Muzikale Fratsen

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18580
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Re: Sorry Bunch

Bericht door Pedullist »

Ik hoor dingen
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Re: Sorry Bunch

Bericht door Pellek »

Afbeelding

Nog 24 uur te gaan en dan komt er weer een nieuwe sketchy song :)
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Re: Sorry Bunch

Bericht door Pellek »



En hij is uit. Gemasterd door Haico en in samenwerking met Collin van den Broek als danser, en Sjabbo Schaveling als medemuzikant.

Enjoy :)
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Re: Sorry Bunch

Bericht door Muziekschuur »

Jeetje.... wel een beetje te veel overdrive. Het publiek wil kennis maken met een nieuwe artiest. Niet met vervorming.
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Re: Sorry Bunch

Bericht door Pellek »

Haha ik lees je reactie nu pas.

Tsja het is een artistieke keuze en bij dit nummer vinden sommige het tof en andere niet.

Nou om de liefhebbers van geen distortion te plezieren, hier een nieuw nummer in ruwe vorm:
https://soundcloud.com/pelle-kuipers/skin-on-skin
Gebruikersavatar
dr. Bassvibes
Berichten: 11910
Lid geworden op: 06 sep 2008, 12:59

Re: Sorry Bunch

Bericht door dr. Bassvibes »

Bij doorklikken kom ik dit tegen, goed gedaan Pelle! Fijne stem heeft zij ook. :)

Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Re: Sorry Bunch

Bericht door Pellek »

Ha dank je wel! En ja zij heeft een waanzinnige stem. Helaas werk ik niet meer met haar. Ik had haar nog wel gevraagd voor een Regina Spektor cover, maar daar had ze geen zin in.

Verder slecht nieuws: Sorry Bunch staat stil; ik heb wederom geen drummer en daar baal ik best van.

Het goede nieuws: De zoektocht gaat wel door en in de tussentijd ben ik een nieuw project begonnen met een bevriende celliste: https://www.facebook.com/Paradoxofmine/

We hopen ergens de komend 2 maand opnames te kunnen maken en zo wat van het nieuwe werk te kunnen laten zien. In 4-mans formatie hebben we afgelopen maand met Convoi de Fête opgetreden en dat was erg fijn. Echter merkte ik dat de duo-vorm nog wat mooier was; de verstilde versie van de liedjes maakten alles mooi klein en sprookjesachtig.
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Re: Sorry Bunch

Bericht door Pellek »



Voor een van de nieuwe videos moest een instructiefilmpje komen. Dus dat dan maar gemaakt.
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18580
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Re: Sorry Bunch

Bericht door Pedullist »

:D Echt, als de bewegingen iets serieuzer waren gebracht (zonder lachbuien) had het best doorgegaan kunnen zijn voor 'echt' jaren 80 VHS instructie filmpje. :)
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Re: Sorry Bunch

Bericht door Pellek »



Het heeft even geduurd maar hier is weer een nieuwe Sketchy Songs video. Deze keer wat meer jazzzz.
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18580
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Re: Sorry Bunch

Bericht door Pedullist »

Het is mooi geworden, Pelle! Ontzettend goede stem heeft ze (vond Sonja ook trouwens!)
Gebruikersavatar
BassKees
Rots in de branding
Berichten: 7874
Lid geworden op: 01 mar 2006, 13:57

Re: Sorry Bunch

Bericht door BassKees »

Mooie beelden ook Pelle, ik zag in ieder geval het Cruiseschip en de A-Kerk voorbijkomen. Erg mooi ook de projectie van de teksten.
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18580
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Re: Sorry Bunch

Bericht door Pedullist »

Ja dat moet ook gezegd!

Heb je trouwens nou tegen haar gezegd dat die green screen mooie urban beelden ging krijgen? Om het dan niet te doen?
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Re: Sorry Bunch

Bericht door Pellek »

BassKees schreef: 31 okt 2017, 23:36 Mooie beelden ook Pelle, ik zag in ieder geval het Cruiseschip en de A-Kerk voorbijkomen. Erg mooi ook de projectie van de teksten.
Dank je wel :) Ik had via een groningen filmpje een man benaderd die zo lief was mij een aantal drone shots te doneren. Vond het wel gaaf dat het Groningen is, toch wel nog heel erg mijn stad qua gevoel.

@Pedullist: Haha, ik heb gewoon zoveel beloftes gedaan dat ze uiteindelijk vooral blij was dat de video er nog kwam :mrgreen:
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 4814
Lid geworden op: 04 aug 2012, 18:48

Re: Sorry Bunch

Bericht door Green Goblin »

Pelle is trouwens aanstaande zondag te bewonderen na afloop van de Bassisten-meeting: https://www.facebook.com/events/493957847626762

Dus komt allen!

Ik ben in elk geval benieuwd.
Ibanez SR370EF - Motion B-05 - Schecter Diamond-J - Squier Contemporary Active Jazz - Westone "The Rail" - Yamaha BB414 OM
8e BGF-meeting NOORD - Groningen - 5 november 2017
BGF gewichtenlijst
Plaats reactie