Pelle's Muzikale Fratsen

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Re: Sorry Bunch

Bericht door Pellek »

[SPAM]

Ik kwam Joep Beving tegen tijdens een optreden die mijn muziek fantastisch vond en vroeg of ik nummers had. Als reactie heb ik een aantal nummers opgenomen. Zoals met zoveel ontmoetingen liep dit spaak, echter had ik wel de nummers al opgenomen en besloten om meer te gaan optreden. Ik heb Pedullist (Tjarko) en Haico ingeschakeld om het mixen en masteren voor hun rekening te nemen.

Dus als je het leuk vind steun dan vooral en krijg de EP :)

Steun hier

En als je de muziek niet goed kent:

Dit is tevens ook het meest zielige liedje, er zitten ook meer up tempo nummers bij. Dit nummer is voor de ArtRocks wedstrijd gemaakt, en beviel zo goed dat Tjarko mij op het hart drukte dat deze op de EP moest komen.

Als je het liever live wil zien kun je hier kijken wanneer dat is.

[/SPAM]
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Re: Sorry Bunch

Bericht door Pellek »

Nou, ondertussen ben ik wat verder op weg en komt de EP uit. Twee maart is de dag.

Voor de zeldzame BGF'er die mijn muziek een beetje volgt en in de buurt woont/zin heeft te komen: kom!

Entree is gratis, er is Ruud Fieten met zijn mooie Americana muziek, en ik ga ook spelen.

Facebook Event met details
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Re: Sorry Bunch

Bericht door Pellek »



Een ouder liedje geupload, geschreven voor een korte film die nog niet uit is (en hopelijk wel ooit uit komt).
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Re: Sorry Bunch

Bericht door Pellek »



Jeej, mijn video opname van Sofar staat online :dance:

Had niet verwacht dat ie zoveel views zou krijgen na een dag, een erg aangename verrassing.
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18616
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Re: Sorry Bunch

Bericht door Pedullist »

Tof!
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Re: Sorry Bunch

Bericht door Pellek »



Jeeej ik heb een nieuw optreden online staan, die echt heel leuk was.
Gebruikersavatar
eppie
Berichten: 203
Lid geworden op: 17 nov 2010, 15:12

Re: Sorry Bunch

Bericht door eppie »

Het uitkomstquotiënt betreft een binaire respons en kan, wanneer een monotone dosisrespons wordt verwacht en de gegevens consistent zijn met die verwachting, worden geanalyseerd met de toets van Cochran-Armitage, toegepast met stapjes omlaag. Ik hou er niet zo van, maar blijf lekker door gaan!!!
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Re: Sorry Bunch

Bericht door Pellek »

eppie schreef: 16 apr 2019, 18:35 Het uitkomstquotiënt betreft een binaire respons en kan, wanneer een monotone dosisrespons wordt verwacht en de gegevens consistent zijn met die verwachting, worden geanalyseerd met de toets van Cochran-Armitage, toegepast met stapjes omlaag. Ik hou er niet zo van, maar blijf lekker door gaan!!!
Dank je voor je reactie?
Haico

Re: Sorry Bunch

Bericht door Haico »

Tof man! Lekker bezig jij. :)

Fijne opname op een mooie locatie. Komt dat zien! Komt dat horen! 8)

ps. Ik wil je bubbletje niet barsten... maar Numbercrusher is nog stééds geen ballad! :D Wel een heel mooi nummer. Met rock potentie.
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18616
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Re: Sorry Bunch

Bericht door Pedullist »

eppie schreef: 16 apr 2019, 18:35 Het uitkomstquotiënt betreft een binaire respons en kan, wanneer een monotone dosisrespons wordt verwacht en de gegevens consistent zijn met die verwachting, worden geanalyseerd met de toets van Cochran-Armitage, toegepast met stapjes omlaag. Ik hou er niet zo van, maar blijf lekker door gaan!!!
Niet mijn favoriete soort van recensie, maar blijf vooral lekker door gaan!!!
Haico

Re: Sorry Bunch

Bericht door Haico »

Een recensie van een recensie, wat ontzettend meta. :D

Wacht.... nou doe ik het zelf ook weer! Aarghl!!
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Re: Sorry Bunch

Bericht door Pellek »



Woehoe, ik heb weer een band. Geen piano gepingel, maar wat hardere muziek. Hier twee van de vier liedjes die we onlangs hebben opgenomen.

Gemixt en gemasterd door onze Haico.
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Re: Sorry Bunch

Bericht door Pellek »





Na een tijdje mijn eigen liedjes stof te hebben laten happen ben ik weer bezig met dingen uitbrengen.
Dus hierbij twee nieuwe piano liedjes :)
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18616
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Re: Sorry Bunch

Bericht door Pedullist »

Ik hoor je graag met enkel piano en zang. :D De nieuwe oude is ook een mooi klassiek geschreven liedje. Klinkt alsof het er al jaren is (voor jou is dat natuurlijk zo).
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Re: Sorry Bunch

Bericht door Pellek »

Dank u! Ik moet zeggen dat dit ook een van de liedjes is waar ik enorm blij mee ben, hij voelt echt precies zoals je het beschrijft.



Deze week een cover van een van mijn favoriete liedjes; Chelsea Hotel.
Plaats reactie