Demo van mijn bandje!

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Hoe moeilijk het ook is, zie kritiek op 'doen en laten' niet als een persoonlijke aanval. Naar mijn mening staat dit er gewoon los van.

Nergens voor nodig en zo is het ook niet bedoeld, mocht dit voor sommigen zo overkomen.
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
Q.
moddergegeten
Berichten: 2547
Lid geworden op: 30 nov 2003, 18:17

Bericht door Q. »

Als Jeremy idd op het conservatorium zit, wat ook vast wel zo zal zijn, dan lijkt me het toch wel dat je een aardig nootje kan spelen. Je wordt er niet zomaar toegelaten, kijk voor de lol eens naar de eisen van bijvoorbeeld den haag (oke, das dan wel weer één van de zwaarste :)).

Voor de rest vind ik de zangharmonieën niet altijd even mooi en denk ik dat het één en ander wat beter werkt live dan op een plaat, slecht is het geenszins. Je hoort zeker wel dat de mensen weten wat ze doen.
roy
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 jan 2004, 22:01

Bericht door roy »

ik vind het wel oke...cool ook met zoveel samenzang, dat hoor je hier in de buurt niet zo vaak....en voor live opnames vind ik het zeker niet verkeerd....
Gebruikersavatar
Squire
Berichten: 6066
Lid geworden op: 29 jul 2004, 10:33

Bericht door Squire »

ik vind het wel goed klinken
zangeres kan goed zingen
relaxte muziek, er zijn best mensen die erg van deze muzieksoort houden
suc6
Plaats reactie