20 seconds.. :D

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
gothax
Berichten: 4088
Lid geworden op: 07 jun 2005, 13:51

20 seconds.. :D

Bericht door gothax »

Ben jullie nog het loopje in zn geheel verschuldigd ;) (Vervolg Topic 3 seconds..)
Dit heb ik even direct via de Line-in opgenomen en vervolgens hardlimiting met een 6 dB boost, en daarna nog eens 2 dB amplified. Wat krijg je dan; beetje knor. Vind het helemaal niet slecht klinken voor een standaard line-in.

Opgenomen met de Yamaha, geen pre-amps oid gebruikt

https://www.gothax.boomknuffelaar.nl/mp3 ... apping.mp3
Moet eigenlijk drums, en nog een gitarist erbij hebben, dan klinkt het tenminste lekker. Oja dis een tribute aan Equalizer hehehe (zijn stukje)

Piece Owt! :P
Gebruikersavatar
Squire
Berichten: 6066
Lid geworden op: 29 jul 2004, 10:33

Bericht door Squire »

Ik denk dat je er iets meer bas uit moet draaien of iets meer hoog bij.
Verder vind ik het niet echt lekker doorlopen. Maarja blijven oefenen en dan komt het helemaal goed.
Rickenbacker 4001CS
Fender 'Geddy Lee' Jazz bass

Ampeg V4 '70s
Ampeg pf115lf
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4350
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Bericht door Unlord »

Ik hoorde 'm over mijn laptop. Daar klonk ie qua sound wel lekker. Daar hoef je geen Sadowsky voor te hebben :) Beetje oefenen op de groove nog :)
Gebruikersavatar
gothax
Berichten: 4088
Lid geworden op: 07 jun 2005, 13:51

Bericht door gothax »

Net het stukje van EQ nog eens beluisterd en merk net dat hij het hele stuk doorspeelt ja, heb het in mijn stuk met een korte stop gedaan omdat ik anders niet uitkom met de maat :)

Pff.. en nu moet onze gitarist nog een beetje fatsoenlijk gaan spelen en dan heb ik ook weer een leuk stukje :)
Gebruikersavatar
johnbob
Berichten: 5938
Lid geworden op: 14 nov 2004, 13:42

Bericht door johnbob »

Ik vind het een lekkere sound, ietwat meer treble mag, maar dat is smaak.
Ik vind het prima zo.
Zeker omdat het loopje een goede basis zou zijn voor een heel nummer.
Bij een eventuele uitspatting zou ik net zoals Squire zegt er iets meer hoog bij gooien :wink:

De aanslagen zijn goed.
Ik geloof idd dat de loop er niet lekker in ligt waardoor hij om de 8 tellen iets te vroeg terug komt.
Ligt dus niet aan jouw spel.

Klinkt prima....yeah, weer een slapjanus erbij :wink:
Gebruikersavatar
gothax
Berichten: 4088
Lid geworden op: 07 jun 2005, 13:51

Bericht door gothax »

Haha thnx :D
Ik heb geen pre-amp oid gebruikt, en meteen opgenomen via Line-In.
Misschien volgende keer eens kijken of ik met Cooledit wat treble bij kan draaien :)
Plaats reactie