beetje kloten op mijn bas

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Gebruikersavatar
Ramon
Berichten: 449
Lid geworden op: 18 okt 2005, 10:09

beetje kloten op mijn bas

Bericht door Ramon »

Ik zat net een beetje te kloten (jammen) op mijn bas en toen kwam vanzelf dit baslijntje eruit rollen..ik ben benieuwd wat jullie er van vinden? :o

Ik ben gewoon een amateurtje dus niet te veel ervan verwachten, maar eerlijke kritiek mag best.
En ik ben trouwens ook nog linkshandig en speel rechtshandig bas waardoor ik moeite heb om strak te blijven spelen.

Voor mijn gevoel probeer ik nog steeds te veel noten te spelen waardoor het net niet helemaal lekker klinkt..dat is een slechte gewoonte van me.

Ik heb ook met het geliud van mijn bas zitten spelen dus vandaar 3 opnames...en en op de ene opname komt de baslijn beter uit mijn vingers dan de andere.lol

https://rapidshare.de/files/7406836/basic7.wav.html

edit: ik heb de 1e twee opnames maar weggehaald want die waren wel erg slecht :P
Laatst gewijzigd door Ramon op 10 nov 2005, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20939
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Bericht door BassAgent »

Het is inderdaad wat gehaast ingespeeld, maar het geluid en de gedachte zijn er! Keep going!
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
Ramon
Berichten: 449
Lid geworden op: 18 okt 2005, 10:09

Bericht door Ramon »

Thanks BassAgent, ik heb het inderdaad mischien iets te snel gespeeld waardoor het een beetje afgeraffeld klinkt. .. but im working on it :)

En mischien heb je alleen de 1e opname beliusterd? ..de laatse opname is het beste gelukt in ieder gaval 8)
Gebruikersavatar
johnbob
Berichten: 5938
Lid geworden op: 14 nov 2004, 13:42

Bericht door johnbob »

Cool gebast joh...
Ik kan horen dat je een Alembic gehad hebt.

Weer een SLAPjanus erbij :wink:
Gebruikersavatar
Squire
Berichten: 6066