6 Seconds - Serious Request nummertje

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ThomasH
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 jan 2012, 22:24

6 Seconds - Serious Request nummertje

Bericht door ThomasH »

Met mijn band Tune Inn (https://www.tuneinnband.nl) hebben we een nummer opgenomen om mee te doen aan de Demo van de Dag actie van 3FM Serious Request. Deze actie houdt in dat elke dag het nummer met het hoogste bedrag aan donaties gedraaid wordt op 3FM en op de 3VOOR 12 Luisterpaal wordt gezet, om het eerlijk te houden kan een nummer niet vaker dan 1 keer demo van de dag zijn. Het nummer is met eigen middelen opgenomen en geproduceerd. Zelf ben ik redelijk tevreden erover, helaas is het niet overal even strak maar gezien de beperkte productiemiddelen vind ik het een aardig resultaat.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7KKd9K39sSQ[/youtube]

Mochten jullie de impuls voelen om te doneren, dan kan dat hier! Op dit moment staan we al op de tweede plek met een whopping €1200 aan donaties! :cheer:
Gebruikersavatar
ThomasH
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 jan 2012, 22:24

Bericht door ThomasH »

Voor de geïnteresseerden: gisteren zijn wij met een bedrag van €1700 verkozen tot demo van de dag! :cheer: Wat dus inhoudt dat ons nummer op 3FM gedraaid is en op de 3VOOR12 Luisterpaal is geplaatst. De uitzending is HIER terug te vinden.
Gebruikersavatar
Squire
Berichten: 6066
Lid geworden op: 29 jul 2004, 10:33

Bericht door Squire »

Super, gefeliciteerd!
Rickenbacker 4001CS
Fender 'Geddy Lee' Jazz bass

Ampeg V4 '70s
Ampeg pf115lf
Gebruikersavatar
MaartenV
Berichten: 2345
Lid geworden op: 05 dec 2010, 16:32

Bericht door MaartenV »

Hey, dan heb ik jullie gehoord! Gefeliciteerd!!! Goed bezig zo, teller alweer op 1755 net.
Het is makkelijker als je denkt.
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23318
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Bericht door rich13 »

Ik hoorde het gisteren inderdaad, leuk!
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
ThomasH
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 jan 2012, 22:24

Bericht door ThomasH »

Bedankt! De donaties blijven maar binnenstromen trouwens, de teller staat inmiddels op €1915 :shock:
Gebruikersavatar
MaartenV
Berichten: 2345
Lid geworden op: 05 dec 2010, 16:32

Bericht door MaartenV »

ThomasH schreef:Bedankt! De donaties blijven maar binnenstromen trouwens, de teller staat inmiddels op €1915 :shock:
Wat is jullie eindstand geworden?
Het is makkelijker als je denkt.
Gebruikersavatar
ThomasH
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 jan 2012, 22:24

Bericht door ThomasH »

€2161! Ongeveer het tienvoudige van wat we in eerste instantie hadden verwacht :D
Plaats reactie