Demo van mijn bandje! [UPDATE]

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Haico

Bericht door Haico »

Dit was een erg leuk projectje! Leuke muziek & nette opgenomen tracks. :D
Ik ben erg blij hoe Cabin is gaan klinken. Erg spannend.
Van de 3 nummers die ik heb gemasterd blijft To Pieces mijn favoriet. Die klinkt heerlijk zomers. 8)
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26364
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

Heb het hele setje nog eens geluisterd en het is inderdaad nog wat opgeknapt ten opzichte van de vorige versie, moet ik zeggen. Net een laklaag die door polijsten of een vernislaag extra "diepte" heeft gekregen. De zangpartijen klinken op een of andere manier vooral rijker en daardoor valt mijn eerdere "bedenking" dan het wat netjes klonk toch wel weg. Mijn favoriet blijft Cabin in the Woods, al vind ik zoals ik eerder zei alles smakelijk. Prima werk! 8)
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

Bedankt allemaal :)

@Haico: Cabin ben ik ook erg blij mee zoals hij nu is. Ten opzichte van de originele mix is deze veel leger (ik geloof dat de helft van de gitaarpartijen geschrapt is :mrgreen:) maar klinkt hij wel vol genoeg. Met mij basgeluid ben ik ook erg blij... blijkt maar weer eens dat je niet veel meer nodig hebt dan een goede Fender Precision en een Ampeg :-)
Didi 1.0

Bericht door Didi 1.0 »

Ze zitten goed in elkaar. Instrumentaal zit het wel snor met verrassende rifjes en ritmes.
Soms vind ik de zang wat lauw en braaf. Mag wat mij betreft best iets pittiger.
Lekker die P erin trouwens. :thumbsup:
Gebruikersavatar
Toon Doof
Berichten: 4551
Lid geworden op: 12 mar 2010, 17:22

Bericht door Toon Doof »

Cabin in the woods is mijn favoriet!
Wat een goeie basklank heb je!
GREAT!
...for what it's worth.
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

Bedankt! :)
janbasmanjan
Berichten: 427
Lid geworden op: 05 okt 2008, 11:14

Bericht door janbasmanjan »

Helemaal top :D
Ik word er vrolijk van.
Squier Jaguar Shortscale
Cort Curbow FL.
Gretsch electromatic
Fender Rumble 500 met Genz benz focus 2X10,
Tc Corona,ELH Metaphors,Digi Bass synth wa, Ibanez PH 7,Boss O C 3, Pedaltrain nano.
A lot of Sneakers :D
Plaats reactie