Don't Need Religion, een Motörhead cover van Iron Fist uit 1982.
Leuk! En grappig ook na het origineel weer eens te hebben beluisterd te zien dat ikzelf het eigenlijk fout speel door in de refreintjes over te gaan op power chords!
Don't Need Religion, een Motörhead cover van Iron Fist uit 1982.
Leuk! En grappig ook na het origineel weer eens te hebben beluisterd te zien dat ikzelf het eigenlijk fout speel door in de refreintjes over te gaan op power chords!
Wat heet fout... Ik speel graag power chords bij Ace of Spades en The Roadcrew. Overigens, als je tabs bekijkt van Don't Need Religion, zijn ze stuk voor stuk fout. Er is ook nog 'ns verschil tussen de Iron Fist versie en de live versies.
Nou ik het toch had over The Road Crew en power chords... Ik heb m'n ouwe cover wat opgepoetst door de bass track opnieuw door een pedaaltje te sturen en weer te mixen met het origineel. Veel bas-lawaai dus.
Band covertje!!! Eindelijk 'ns een full band collaboration cover. De band bestaat uit twee Nederlanders op gitaar en bas, een naar Canada geëmigreerde drummer en een Amerikaanse zanger. De video is nog niet af, want we wachten nog op het filmpje van de zanger. Het audio is wel al gemixt. Hieronder een korte preview...