bill withers - just the two of us cover

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Robinbol
Berichten: 75
Lid geworden op: 22 jan 2013, 20:31

bill withers - just the two of us cover

Bericht door Robinbol »

hallo,

ik speel anderhalf jaar bes en heb een covertje gemaakt niet helemaal perfect (op het einde een foutje) en heb af en toe iets van mezelf er bij gedaan.

maar ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden en wat advies krijgen waar ik op moet letten, bijvoorbeeld met spelen.

https://www.youtube.com/watch?v=Rl8ipI5zN1g" onclick="window.open(this.href);return false;
VERGEET NIET TE LIKEN!!!! :dance:
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Robinbol schreef:hallo,

ik speel anderhalf jaar bes(..)
Misschien is dan de eerste tip die ik je kan geven om ook eens andere noten te proberen :)
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
Robinbol
Berichten: 75
Lid geworden op: 22 jan 2013, 20:31

Bericht door Robinbol »

Rieno schreef:
Robinbol schreef:hallo,

ik speel anderhalf jaar bes(..)
Misschien is dan de eerste tip die ik je kan geven om ook eens andere noten te proberen :)
hallo bedoelt u daarmee toonladders gebruiken en daar mee variëren?
(bedankt voor de reactie)
Gebruikersavatar
tieleman
Berichten: 3373
Lid geworden op: 14 jan 2012, 12:19

Bericht door tieleman »

Nee, Rieno hing gewoon weer eens de taalnazi uit (je speelt al anderhalf jaar de bes).
Dennis
Berichten: 901
Lid geworden op: 19 jul 2005, 20:58

Bericht door Dennis »

Hey Robin, klinkt hartstikke goed, helemaal als je bedenkt dat je nog maar zo kort speelde toen je dit opnam. Kijk nog heel even naar de noten die je in de bridge speelt, daar hoor ik wat wringen. Verder is óf je bas vals óf de opname niet helemaal lekker op stemming, zorg in ieder geval dat je je bas goed stemt. Ook leuk dat je al lekker aan het experimenteren met slappen. Let echter wel goed op je timing. Ga zo door!
Plaats reactie