HJvK's videofabriek

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
HJvK
Berichten: 867
Lid geworden op: 24 sep 2006, 08:06

HJvK's videofabriek

Bericht door HJvK »

Beste bassisten,

Mijn basgitaar staat al jaren te verstoffen in een hoekje :oops: maar ik kwam eens op het idee om een keer wat clips of muziekvideo's te produceren, maar daarvoor heb ik natuurlijk wel een muzikaal onderwerp nodig. Een band bijvoorbeeld, en aangezien ik hier nog een account heb en het hier in het verleden nogal naar mijn zin gehad heb dacht ik ik probeer het eerst hier.

Dus; exclusief voor basgitaarforum leden wil ik het volgende introduceren;
- Basgitaarforumleden met een band, bij voorkeur in de regio Den Haag /Scheveningen / Westland en eventueel Rotterdam kunnen zich aan melden om door mij een muziekvideo te laten schieten en bewerken. Dit product wordt vervolgens door mij in een portfolio en op sites als youtube en vimeo gebruikt, maar verder mag het product rechten vrij voor jullie als bandpromotie materiaal gebruikt worden. Dit gebeurt via p.m. je kan je eigen ideeën doorgeven, we kunnen gaan brainstormen en hopelijk komen we tot een leuk resultaat.
*de regio is een voorkeur; mochten er bands zijn met een motiverend verhaal en leuke ideeën elders waarbij ik concreet met 1 dag plaatjes schieten op locatie een muziekvideo denk te maken, of mocht er een band zijn die eventueel in deze regio een clip wil schieten dan is dat natuurlijk ook te regelen.

Hoe werkt het? Hoe meldt ik mij aan?
- Dus via de p.m. kunnen bands zich opgeven tot een bepaalde datum en vervolgens, ga ik op een bepaalde datum de keuze maken met welke band ik een clip op ga nemen en ga bewerken. Deze uitdaging ga ik dan aan. En afhankelijk van hoe druk ik het heb zal er kostenloos op een bepaald moment een eindproduct afgeleverd worden. Als dat eindproduct klaar is wordt het o.a. hier in dit topic getoond en vervolgens geef ik weer een deadline aan waarvoor nieuwe bands zich kunnen opgeven. Geef in deze p.m. even aan wat jullie verwachtingen zijn, of jullie eventueel al een idee hebben, waarom jullie graag met mij een dergelijk project aangaan en stuur wat muzieksamples mee of een linkje naar jullie muziek. Een pré is wel dat de band al wat nummers opgenomen heeft en aan kan leveren waarbij ik de video kan monteren want met het technische muziek opname verhaal ga ik mij verder niet bezig houden.

Waarom doet Harm-Jan dit?
- De reden waarom ik dit kostenloos doe is omdat niet heel veel ervaring heb op dit gebied, zeker niet met muziekvideo's. Ik probeer een kwaliteitsproduct af te leveren naar mijn vermogen maar wil niet aan bepaalde verwachtingen of eisen hoeven voldoen. Het is voor mijn plezier, en hopelijk hebben jullie er wat aan maar bedenk wel dat als je professioneel materiaal wil hebben je bij mij geen garantie hebt.

Ik ben benieuwd naar de eerste resultaten, de deadline voor de eerste aanmeldingsronde is vanwege een drukke verhuisperiode tussendoor vrijdag avond 1 november om 23.59 ;)

Harm-Jan
Plaats reactie