HMBSM clip en eerste nummer online

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Gebruikersavatar
A-lex
Berichten: 4167
Lid geworden op: 10 dec 2009, 19:49

Bericht door A-lex »

het pure hemelbestormermateriaal ligt me wel beter dan VVB maar zeker een leuke plaat!
heb ze hier ook liggen :D
"Your inability to invalidate my hypothesis is not at all the same thing as proving it true."
persoonlijk topic...
een goede groove kan je niet kopen...
NURZE
basflatulent
Berichten: 8644
Lid geworden op: 19 jul 2005, 16:11

Bericht door NURZE »

MagicOnion schreef:'khad 'm besteld en vorige week was de cd binnengekomen, maar 'k heb 'm nu pas kunnen luisteren.
Heel vet, Kevin! :jam: Cool ook hoe jullie qua sound verschillen met VVB, op de plaat vullen jullie elkaar echt op een leuke manier aan.

Heeeeeeeel erg bedankt :-)!!!!!!
2 black Musicman stingrays 3eq - 1 natural Musicman stingray 3eq - boss effects - Ampeg svt classic - Ampeg 810

www.instagram.com/xhakonx
NURZE
basflatulent
Berichten: 8644
Lid geworden op: 19 jul 2005, 16:11

Bericht door NURZE »

A-lex schreef:het pure hemelbestormermateriaal ligt me wel beter dan VVB maar zeker een leuke plaat!
heb ze hier ook liggen :D

Merci Alex!

Voor wie zich verveelt, een dubbel interview met VVB en HMBSM:
https://echoesanddust.com/2014/03/interv ... an-basten/" onclick="window.open(this.href);return false;
2 black Musicman stingrays 3eq - 1 natural Musicman stingray 3eq - boss effects - Ampeg svt classic - Ampeg 810

www.instagram.com/xhakonx
NURZE
basflatulent
Berichten: 8644
Lid geworden op: 19 jul 2005, 16:11

Bericht door NURZE »

Shows:
26 april Brussel met esoteric
23 mei Diksmuide met Conan
12 juli Oostenrijk met Rotting Christ
2 black Musicman stingrays 3eq - 1 natural Musicman stingray 3eq - boss effects - Ampeg svt classic - Ampeg 810

www.instagram.com/xhakonx
NURZE
basflatulent
Berichten: 8644
Lid geworden op: 19 jul 2005, 16:11

Bericht door NURZE »

Vandaag komt de cd uit in amerika!
2 black Musicman stingrays 3eq - 1 natural Musicman stingray 3eq - boss effects - Ampeg svt classic - Ampeg 810

www.instagram.com/xhakonx
NURZE
basflatulent
Berichten: 8644
Lid geworden op: 19 jul 2005, 16:11

Bericht door NURZE »

Gisteren bxl gespeeld. Respons was super.

Volgende optreden 23 mei met CONAN, 4AD Diksmuide.
2 black Musicman stingrays 3eq - 1 natural Musicman stingray 3eq - boss effects - Ampeg svt classic - Ampeg 810

www.instagram.com/xhakonx
Gebruikersavatar
bigl
Berichten: 38
Lid geworden op: 18 jul 2006, 16:12

Bericht door bigl »

Heel vet! Mooie visuals ook!


Gear:
Schneider Contrabas 3/4
Fender Donald "Duck" Dunn signature P bass
Washburn Dobro
Aria "country" gitaar

Fender Studio Bass 200W ('78)
Fender B-DEC 30
NURZE
basflatulent
Berichten: 8644
Lid geworden op: 19 jul 2005, 16:11

Bericht door NURZE »

Heel erg bedankt bigl!

Ik post hier veel minder, maar hoe minder ik post, hoe meer ik bezig ben met de muziek.
Over mijn gear ben ik er wel uit, dat gaan altijd stingrays blijven.

Wat betreft HMBSM kan ik wel vrij kort zijn: het gaat heel goed.

We hebben dit weekend in Marburg en Gerlitzen gespeeld. Een helse rit van 2300 km door een prachtig landschap. Dat laatste was zeker een pleister op de vermoeiende wonde. Verder was het geweldig hoor, de reacties waren ook zeer positief, maar 2300 km in een wagen zitten is toch vermoeiend.

In Gerlitzen speelden we bovenop de himmelberg op zo'n 2000 m hoogte. Toen we aan de voet van de berg stonden wisten we niet wat ons te wachten stond. 25 haarspeld bochten, liters zweet, frustraties en gegil later stonden we dan eindelijk boven.

Om 1u20, onder een prachtige volle maan en omringd door een mooi bergalandschap mochten we het festival afsluiten. Het was een festival dat zich vooral richtte op extreme metal, dus wij waren een beetje het buitenbeentje op het festival. Backstage werden we nogal raar bekeken omdat we er "zo normaal" uit zagen. Na verloop van tijd begon men dan toch te socializen toen men hoorde dat wij van de laatste band waren. Toen we de set inzetten waren de meeste mensen zeer stil, tijdens de nummers was men zeer enthousiast.

Na het optreden was ik uitgeput, ik was moe, nat, koud ik was kapot en had alles gegeven wat ik nog in me had. Hier is het zomer, maar boven op de himmelberg naderden de temperaturen het vriespunt...

Toen we van het podium wandelden werden we geknuffeld, kregen we schouder klopjes, en oprechte dank betuigingen. Eerst dacht ik dat het gewoon "zat enthousiasme" was, maar onze merchtafel liet echter duidelijk merken dat de mensen ons wel smaakten... nog 2 shirts over, heel wat aanbiedingen gekregen enz...

hier een nummer, waarin iets speciaals zit. het is niet perfect gespeeld, we waren moe en uitgeput.
Mijn bas bleef trouwens ook redelijk goed gestemd op die hoogte en kou.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uNIKLMv ... e=youtu.be[/youtube]

En oh ja:
The portals will be opened again...

This Winter Tartarus Records will release "Portal to the Universe" on vintage cassette. Around the same time Consouling Sounds will put out an edition on precious wax. Both come without Vanessa Van Basten's parts. Instead the brand new "Portals III" will be listed exclusively on the B-side of each format.
2 black Musicman stingrays 3eq - 1 natural Musicman stingray 3eq - boss effects - Ampeg svt classic - Ampeg 810

www.instagram.com/xhakonx
Gebruikersavatar
Pyroman
Berichten: 1714
Lid geworden op: 19 sep 2006, 16:48

Bericht door Pyroman »

Héél vét!

Ik was al heel onder de indruk na het optreden in The Box. Dit soort shows zijn echt de perfecte plekken om de duistere boodschap van HMBS te brengen!
NURZE
basflatulent
Berichten: 8644
Lid geworden op: 19 jul 2005, 16:11

Bericht door NURZE »

Studio geboekt
2 black Musicman stingrays 3eq - 1 natural Musicman stingray 3eq - boss effects - Ampeg svt classic - Ampeg 810

www.instagram.com/xhakonx
NURZE
basflatulent
Berichten: 8644
Lid geworden op: 19 jul 2005, 16:11

Bericht door NURZE »

- vorig jaar in 5 landen opgetreden
- eerste show voor Oostenrijk staat al vast
- dit jaar de studio in voor de full length
- nieuw label , we zitten nu op DEBEMUR MORTI records, huis van year of no light en rosetta...
2 black Musicman stingrays 3eq - 1 natural Musicman stingray 3eq - boss effects - Ampeg svt classic - Ampeg 810

www.instagram.com/xhakonx
Gebruikersavatar
dr. Bassvibes
Berichten: 11910
Lid geworden op: 06 sep 2008, 12:59

Bericht door dr. Bassvibes »

Lekker bezig Kevin. :)
NURZE
basflatulent
Berichten: 8644
Lid geworden op: 19 jul 2005, 16:11

Bericht door NURZE »

We spelen op DUNKFEST! met Mono, caspian, jakob, year of no light, amenra....

Verder komt in Maart/april onze tape uit.

Van de collab cd met Vanessa Van Basten:
2 black Musicman stingrays 3eq - 1 natural Musicman stingray 3eq - boss effects - Ampeg svt classic - Ampeg 810

www.instagram.com/xhakonx
NURZE
basflatulent
Berichten: 8644
Lid geworden op: 19 jul 2005, 16:11

Bericht door NURZE »

geen supergeluid, maar laat de visuals wel mooi zien :-)

2 black Musicman stingrays 3eq - 1 natural Musicman stingray 3eq - boss effects - Ampeg svt classic - Ampeg 810

www.instagram.com/xhakonx
xtala
Berichten: 111
Lid geworden op: 17 sep 2014, 20:33

Bericht door xtala »

Cool! Dunk is een bijzonder fijn festival, al was het maar omdat de koffie er gratis is :D
Plaats reactie