Rain Nation

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Gebruikersavatar
Soulbender
Berichten: 6128
Lid geworden op: 16 jun 2011, 18:40

Rain Nation

Bericht door Soulbender »

Muziekschuur schreef:Damn..... Dat is echt heul lekker!!! :jam: :cheer: :dance: :worship: :jaaaaa:

Ik zet m'n main speakers aan.... DOF.... Hmmm.... Is het 32khz wat er op soundcloud gezet is?

Maar.... bas top, gitaar, wel veel in het laag...., drums top... Zang... errug goed nu... De mix? Redelijk dof.... Ik vermoed mp3's in 32khz gecodeerd. Als dat het niet is.... verdient deze muziek een hermix in een betere studio.... Overleg met een reputabele mastering engineer is dan wel een slimme zet.

De liedjes zijn het waard.... Echt wel... Ik hoor The cure, u2.... Maar vooral jullie muziek.... En lekkah...
Ik luister af via een Crown amp en twee TA2000 Bagend speakers. En ik heb goede oren...
Wow thanks guys. 32khz weet ik niet. Qua opnames hebben we drums in een studio gedaan en verder alles zelf. Het mixen/masteren is door ons zelf (99% door de gitarist) gedaan. Niet echt Mastering Engineers dus haha! Ik zal eens navragen over het 32khz. Maakt dat echt zoveel uit? Lees: moet ik mij daar eerst in verdiepen?

Dubbele vocals hebben we volgens mij wel gedaan, weet niet of daar wat mee gebeurd is.

Anyway, thanks for the kind words!
Gebruikersavatar
Soulbender
Berichten: 6128
Lid geworden op: 16 jun 2011, 18:40

Rain Nation

Bericht door Soulbender »

Bedankt voor de complimenten en het meedenken! :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Soulbender
Berichten: 6128
Lid geworden op: 16 jun 2011, 18:40

Rain Nation

Bericht door Soulbender »

Soulbender schreef:Rain Nation - Blue Sky Thinking
Dit jaar met Rain Nation de studio ingedoken om een soort van EPtje op te nemen.

Dit is het resultaat:

https://soundcloud.com/rainnation/sets
Ook even op pagina 2 :D
Plaats reactie