True Citizen EP

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Michiel W
Michiel Wie?
Berichten: 2261
Lid geworden op: 02 feb 2009, 21:06

True Citizen EP

Bericht door Michiel W »

Hele tijd met de band in ons repetitiehok bezig geweest om onze tweede EP op te nemen en eindelijk is ie klaar! 23 augustus hebben we een release party in Ekko (Utrecht). Op onze tijdelijke site zijn twee van de nummers te luisteren.

https://www.truecitizen.nl
Goedemorgen/goedemiddag/goede avond (doorhalen wat niet van toepassing is)
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15092
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Bericht door padawatje »

Klinkt heel erg goed, Michiel ! Helemaal mijn ding. Sfeervol, mooi uitgebalanceerde arrangementen, aangename zangstem (beetje "klagerig" wel), originele en "eigen" sound, ... :thumbsup:
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

True Citizen vind ik fraai. Eels en Radiohead hoor ik erin terug waar de zangstem mooi bij past. Bij Undefined vind ik dat een tikkeltje minder, ik heb het gevoel dat ie het eerste minuutje even op gang moet komen. Later is dat goed. Ik vind de opbouw van eerstgenoemde gebalanceerder, een acht versus een zeven als je cijfers zou mogen geven. Het doet me meteen terug denken naar dit soort muziek die we probeerden te maken tijdens mijn studententijd. Beetje alternatief, sfeer, instrumentaliteit die ook een rol speelt. Complimenten!
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Plaats reactie