We The Kings - Queen of Hearts

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nickinatorz
Berichten: 181
Lid geworden op: 05 feb 2012, 22:06

We The Kings - Queen of Hearts

Bericht door Nickinatorz »

Hey allen,

heb even mijn eerste cover opgenomen nadat ik net weer een nieuwe bas heb gekregen, na een aantal maanden zonder te zitten :(
Heb 2 baslessen gehad maar voor de rest heb ik alles zelf aangeleerd.
Ja ik maak hier sowieso wat fouten in, had ik ook door maar denk ik wil wel is even kijken hoe ik in de loop der tijden ga improven zegmaar haha

Tips & opbouwende kritiek zijn zeker welkom! :D
[youtube]https://youtube.com/watch?v=wHuNFYHK1Eo[/youtube]
Gear:
Shine Jazz Bass
Nemesis N-8
Facebook
Twitter
Gebruikersavatar
Sanbass87
Berichten: 226
Lid geworden op: 25 okt 2009, 15:51

Bericht door Sanbass87 »

Mijn bescheiden mening:

Ik vind dat je duim half op je hals hoort te staan. Ik weet dat dit voor vele een discussie punt is met denk ik evenveel voorstanders als tegenstanders. De reden dat ik er wel een voorstander van ben is omdat de manier waarop je nou speelt je wat langzamer wordt op je hals, daar je je hand om je hals klemt.

Ik ken het nummer niet wat je speelt, maar das puur een kwestie van smaak, maar iets zegt me dat je je noten te snel afkapt/niet lekker in elkaar door laat lopen op sommige stukjes. Dit is echter puur een kwestie van oefenen en gevoel krijgen. Ik zou me er niet te druk om maken dat komt wel goed als je blijft oefenenen.

Het feit dat je ff een nootje verkeerd pakte, tja, dat gebeurd nou eenmaal. Negeren en gewoon doorgaan. Gebeurd ook bij ons wel eens;)

Verder denk ik dat als je er altijd wel verstandig aan doet lessen te nemen. Dit omdat je dan door een ervaring iemand gelijk op je vingers getikt kan worden als je een fout maakt.
Dit is echter een keuze sinds er in deze tijd enorm veel video's of dvd's te verkrijgen zijn waar toch wel heel wat uit te halen valt.

Verder denk ik dat je er wel gaat komen hoor. De ''foutjes'' die je maakt zijn naar mijn mening wel weg te poetsen door gewoon ouderwets te blijven oefenen. En durf vooral te vragen naar dingen waar jij op vast loopt er zijn hier genoeg mensen met verschillende muzieksmaken en ervaringen waar wij allemaal van kunnen leren.

Dit is mijn bescheiden mening, allicht dat er mensen zijn die het niet met mij eens zijn maar hoop dat je er wat aan hebt :dance:
Spector Performer 5
Blackstar FLY3 Bass
DiMarco schreef: maaruh... Precies! Als je ballen niet wapperen heb je niet genoeg plezier van het bassen. :jam:
Plaats reactie