Eerste videoclip van mn bandje

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kaasbaas
Berichten: 618
Lid geworden op: 16 aug 2014, 22:53

Eerste videoclip van mn bandje

Bericht door Kaasbaas »

We hebben een videoclipje geschoten voor de release van onze eerste EP.
Ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden.


Alvast bedankt.
Basjes:
- Fender Player Serie Jazz, Vintage V4, Sadowsky MetroExpress J5, Ibanez TMB100, Ibanez BTB 675, Fazley P
Britsie
Panta Rhei
Berichten: 3029
Lid geworden op: 27 jan 2006, 12:23

Bericht door Britsie »

Ik heb er van genoten. :yes:
Alles klopt: goed nummer, goed gespeeld, video waar het (spel)plezier van afdruipt. Ik krijg er een happy-Franz Ferdinand-gevoel van. :rock2:
Bandwerk ook op Feestboek, rockband
De meningen in deze post dienen enkel als tijdsverdrijf en mogen onder geen enkele voorwaarde worden gezien als een officiëel standpunt van de schrijver (behalve als het over het klimaat gaat).
Eric66
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 nov 2012, 00:00

Bericht door Eric66 »

Superleuk gedaan en catchy tune ook. Hier kun je mee voor de dag komen. :dance:
Gebruikersavatar
Kaasbaas
Berichten: 618
Lid geworden op: 16 aug 2014, 22:53

Bericht door Kaasbaas »

Thanks Britsie en Eric66!
Het was wel een uitdaging om het zo te monteren dat t interessant genoeg bleef, doet me goed te horen dat t me gelukt is. :D

EDIT: t is ook wel leuk als dit soort positieve reacties onder de youtube video zelf staan :oops:
Basjes:
- Fender Player Serie Jazz, Vintage V4, Sadowsky MetroExpress J5, Ibanez TMB100, Ibanez BTB 675, Fazley P
Gebruikersavatar
OlympicB
Berichten: 114
Lid geworden op: 10 jul 2013, 19:37

Bericht door OlympicB »

:cheer: Goed gedaan !!! Het enthousiasme spat er af ! :dance:
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26354
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

Lekker!
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
Kaasbaas
Berichten: 618
Lid geworden op: 16 aug 2014, 22:53

Bericht door Kaasbaas »

Thanks (=
Basjes:
- Fender Player Serie Jazz, Vintage V4, Sadowsky MetroExpress J5, Ibanez TMB100, Ibanez BTB 675, Fazley P
Gebruikersavatar
Kaasbaas
Berichten: 618
Lid geworden op: 16 aug 2014, 22:53

Bericht door Kaasbaas »

De rest van onze EP staat nu ook online:
https://www.youtube.com/watch?v=PHFCBje ... YW8Q7bgOQu" onclick="window.open(this.href);return false;
Opgenomen met een Sterling SUB en Ibanez BTB (ik had mn Pbas toen nog niet).

Er zitten wel aardig wat leuke baslijntjes in. Vooral Empty Eyes vind ik leuk om te bassen.
Basjes:
- Fender Player Serie Jazz, Vintage V4, Sadowsky MetroExpress J5, Ibanez TMB100, Ibanez BTB 675, Fazley P
Gebruikersavatar
Sanbass87
Berichten: 226
Lid geworden op: 25 okt 2009, 15:51

Bericht door Sanbass87 »

TOTAAL niet mijn muzieksmaak en waar ik zelf dus naar zou luisteren,
Maar wel een goed nummer,catchy deuntje, leuke clip en het plezier druipt er idd van af!

Complimenten! :jam:

( heb toch de nummers op de tube geluisterd, laatste nummer vind ik het leukste! ,see you in a day )
Spector Performer 5
Blackstar FLY3 Bass
DiMarco schreef: maaruh... Precies! Als je ballen niet wapperen heb je niet genoeg plezier van het bassen. :jam:
Gebruikersavatar
Kaasbaas
Berichten: 618
Lid geworden op: 16 aug 2014, 22:53

Bericht door Kaasbaas »

Sanbass87 schreef:TOTAAL niet mijn muzieksmaak en waar ik zelf dus naar zou luisteren,
Maar wel een goed nummer,catchy deuntje, leuke clip en het plezier druipt er idd van af!

Complimenten! :jam:

( heb toch de nummers op de tube geluisterd, laatste nummer vind ik het leukste! ,see you in a day )
Haha thanks! Waardeer ik zeker.
Ik ben zelf eigenlijk van de donkere muziek (vooral prog rock enzo), maar deze muziek is ook wel leuk om te maken.
Zo lang je plezier hebt toch :p
Basjes:
- Fender Player Serie Jazz, Vintage V4, Sadowsky MetroExpress J5, Ibanez TMB100, Ibanez BTB 675, Fazley P
madmic
Berichten: 448
Lid geworden op: 09 jan 2007, 23:27

Bericht door madmic »

Leuk.leuk.leuk!
Gebruikersavatar
Kaasbaas
Berichten: 618
Lid geworden op: 16 aug 2014, 22:53

Bericht door Kaasbaas »

madmic schreef:Leuk.leuk.leuk!
Thanks!
Basjes:
- Fender Player Serie Jazz, Vintage V4, Sadowsky MetroExpress J5, Ibanez TMB100, Ibanez BTB 675, Fazley P
Plaats reactie